• met mijn 140 euro o.o ik heb 80 euries gekregen dese week o.o xP whaha maar goed.. weet iemand watk er voor kan gaan kopne?


    We can only learn to love by loving.

    HAHA.
    ik heb 60 euro. (duivel)
    en ik ben arm. :D
    maar ik ging wel een cd kopen.
    want ik koop toch alleen cd's en kleren en sieraden. [a]


    AAP

    k bn een werkend iemand
    340 per maand (duivel)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Als ik veel geld heb, dat is dan voor mij ongeveer 80 euro ofzo, aangezien ik geen baan heb, dan kan ik het nooit uitgeven, dat is irritant. >.<


    blame the bully.

    k bn een werkend iemand
    340 per maand (duivel)
    O_O
    wil je ruilen?


    AAP

    Ik ben dus blut op €2 na but voor mijn verjaardag krijg ik wel iets van €200

    Ik heb ongeveer 600 euro op me bank en morgen komt er nog eens 100 euro bij. Sparen he (A). Maargoed ik werk er al jaren keihard voor.

    Daarbij heb ik ook vaak 25 tot 100 euro in me zak.

    Maar het beste kan je net zolang sparen tot je 1000en euro's heb en dan voor die 1000en euro's iets leuks kopen. Iets groots.

    Of sparen alvast voor ja auto. Ik spaar nu al voor een huis. Heb nog een spaarrekening met paar 1000 euro alleen daar kan ik gelukkig zelf niets vanaf pinnen ;).

    Ik werk al 2 jaar en als ik nooit wat eraf pinde en op mijn spaarrekening zette had ik misschien wel 2000 tot 3000 euro gehad.... OP MIJN BANKREKENING.

    Morgen doe ik bankzaken. Ik denk dat er 250 euro naar mijn spaarrekening gaat en heb nog 80 euro op zak en daarvan gaat 40 euro op mijn bankrekening. Wat moet ik met die 80 euro nu? 40 is eerst wel genoeg.

    En ik heb standaart 5 euro achter het klepje van mijn telefoon xD


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    OMG *jaloers* :'(
    Ik mag geeneens een gymshirt van 20 euro kopen :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    OMG *jaloers* :'(
    Ik mag geeneens een gymshirt van 20 euro kopen :(

    poor you..
    ik mag like.. kopen watk wil als het mr geen bullshit is xP en ik vind nix bullshit dus ik koop watk wil.o.o


    We can only learn to love by loving.

    lucky you geen zorgen over geld

    ik moeder van een gezin met minimum inkomen zit gelijk te denken aan brood avond eten een keer een toetje ofzo ipv het standaard eten wat ik met 80 euro in de week voor het hele gezin moet kopen

    meis geniet ga winkelen en kijk eerst rond wat je echt wilt hebben (neem geen portomenee/pinpas mee xD)
    een dag later ga je dan met portomenee/pinpas winkelen en dan weet je wat je wilt hebben voor welk geld en waar


    muziek altijd overal

    ik krijg elke maand 80 euro (': maar ik voel me totaal niet rijk, ik voel me arm xd , mijn geld is steeds op enzuu, pfaha , (': Koop er véél cd's ofzo mee, kweetni (':


    Some people make the world special just by being in it

    Kleren of schoenen ofzo..

    Ik heb ongeveer 600 euro op me bank en morgen komt er nog eens 100 euro bij. Sparen he (A). Maargoed ik werk er al jaren keihard voor.

    Daarbij heb ik ook vaak 25 tot 100 euro in me zak.

    Maar het beste kan je net zolang sparen tot je 1000en euro's heb en dan voor die 1000en euro's iets leuks kopen. Iets groots.

    Of sparen alvast voor ja auto. Ik spaar nu al voor een huis. Heb nog een spaarrekening met paar 1000 euro alleen daar kan ik gelukkig zelf niets vanaf pinnen ;).

    Ik werk al 2 jaar en als ik nooit wat eraf pinde en op mijn spaarrekening zette had ik misschien wel 2000 tot 3000 euro gehad.... OP MIJN BANKREKENING.

    Morgen doe ik bankzaken. Ik denk dat er 250 euro naar mijn spaarrekening gaat en heb nog 80 euro op zak en daarvan gaat 40 euro op mijn bankrekening. Wat moet ik met die 80 euro nu? 40 is eerst wel genoeg.

    En ik heb standaart 5 euro achter het klepje van mijn telefoon xD

    Ahmygod, die laatste is lauw. Vijf euro achter het klepje van je telefoon, hoe geniaal.:'D
    x.


    ok

    ikke hbe nu nada =')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Okee, ik kom niet verder als 20. Want dan kan ik het niet laten, en moet het weer besteed worden x'D.
    Geef het uit aan kleding! Je kan nooit genoeg kledingstukken hebben 8D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    JAAAHH <3
    -Slaat iedereen die aan Nini komt.-

    DROP DEAD BITCHA'Z SHE MINE! (H)
    Correctie, she was mine already.. I signed her ass x]


    Wie du mir, so ich dir.