• Hoi,

    Ik lijd aan een zware depressie. Zijn er toevallig lotgenootjes waarmee ik kan mailen? Stuur me vooral een pbtje!

    Ik kan niet echt zeggen dat ik op dit moment lijd aan zware depressie... Maar dat doet er absoluut niet toe, want als het echt niet goed gaat met je, mijn mailbox staat altijd open.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 18:43 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Precies wat Histoire zegt, mijn mailbox staat altijd open


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Precies wat Histoire zegt, mijn mailbox staat altijd open


    And then we'll see it.

    Wat fijn, dankjulliewel! Als er nog anderen zijn, lemme know :Y)

    Helaas ben ik een lotgenootje. Je mag me pb-en :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    ChiIdhood schreef:
    Precies wat Histoire zegt, mijn mailbox staat altijd open


    We were the forever that didn't last

    ChiIdhood schreef:
    Precies wat Histoire zegt, mijn mailbox staat altijd open


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ook ik heb niet met een depressie te doen, maar ik wil je mijn hulp en de hulp van de vertrouwenspersonen aanbieden. We zijn een kleine Quizletaans initiatief die buiten de crew staat waar users hun verhaal bij kwijt kunnen. Klik hier voor de link naar ons topic. We staan voor je klaar (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Modmededeling: reactie leeggehaald

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 maart 2018 - 0:23 ]

    Marokkaanselul schreef:
    Modmededeling: reactie leeggehaald

    Bedankt voor het weghalen.


    ars moriendi

    Ik lijd (helaas) ook al een paar jaar aan een zware depressie. Dus pb maar als je wil praten. (:


    i wanna die with you once or twice.