... mijn broek.
Ja, je leest het juist. Mijn broek is gescheurd.
Vandaag moest ik voor mijn werk een presentatie geven in de buurt. Dus ik reserveer een fiets van het werk en ga er heen. Wat ik niet had voorspeld, is dat ik mijn broek ging scheuren aan het zadel van de leenfiets van mijn werk.
Gelukkig was het aan de binnenkant van mijn 'kruis'. Je moest al goed opletten en naar mijn poep staren indien je het wilde zien. Maar alsnog, mijn broek is kapot...
Ik heb een haat-relatie met broeken. Ik heb er altijd te weinig, dus de broeken die ik draag, draag ik super intensief. Dus verslijten ze ook snel helaas.
Maar het wordt dus tijd om nieuwe jeansbroeken te kopen. Ook al is de lente net gestart en wordt het weldra rokjesweer: ik moet ook fatsoenlijke jeans hebben voor het werk want in een korte broek/short kan ik niet komen opdagen. Maar dus, nu komt de hamvraag:
Waar kopen jullie je jeans?
Ik zoek enkele leuke merken. Aangezien ik voltijds werk en de rest van mijn tijd in sportkledij rond breng, moeten de jeans professioneel blijven. Dus gaten en rafeling zijn not done. Hebben jullie leuke merken (of winkels) voor me?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury