• Ik was op Instagram aan het scrollen enzo en ik zag dit:



    Maar ook echt. Dit zijn mijn struggles. Ik heb altijd onnogelijke vragen die ik via google op probeer te lossen, maar het lukt nooit. Het is sad.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Haha, ik heb altijd die van die babynamen. Dan zit ik te googlen, en denk echt: Als iemand nu meekijkt...
    Nee, ik ben niet zwanger. Ik kijk voor een naam voor mijn personage (':
    Zo herkenbaar (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Zo herkenbaar dit :P


    -

    Kingsleigh schreef:
    Haha, ik heb altijd die van die babynamen. Dan zit ik te googlen, en denk echt: Als iemand nu meekijkt...
    Nee, ik ben niet zwanger. Ik kijk voor een naam voor mijn personage (':
    Zo herkenbaar (':


    Hahahaha same. Alleen heb ik de laatste tijd veel gezocht op verkrachtingstrauma’s en dat soort dingen. Als iemand mee zou kijken, zou ik waarschijnlijk langs een psycholoog gestuurd worden.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Deze zijn ook zo leuk :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Deze zijn ook zo leuk :')



    Hahahahaha die is inderdaad erg leuk!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dit is zo herkenbaar 😂. Ik vind het ook heel ongemakkelijk als mensen mijn zoekgeschiedenis bekijken en dan bijvoorbeeld een hele research tegenkomen over dodelijke giffen :').


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik schreef vroeger wel eens Sirius Black story's en dan ging ik altijd op m'n laptop terug naar de 70's bij de datum om te zien welke dag het is was etc. Ook volle maan tijden zocht ik altijd op. Ik ben altijd zo kritisch op de details in mijn eigen verhalen. Maar als het gaat om verhalen (vooral fanfiction) kan het me echt niets schelen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Kingsleigh schreef:
    Haha, ik heb altijd die van die babynamen. Dan zit ik te googlen, en denk echt: Als iemand nu meekijkt...
    Nee, ik ben niet zwanger. Ik kijk voor een naam voor mijn personage (':
    Zo herkenbaar (':

    Hahahahahaha ikr


    And then we'll see it.

    Kingsleigh schreef:
    Haha, ik heb altijd die van die babynamen. Dan zit ik te googlen, en denk echt: Als iemand nu meekijkt...
    Nee, ik ben niet zwanger. Ik kijk voor een naam voor mijn personage (':
    Zo herkenbaar (':


    Same here haha.
    Echt herkenbaar dit omg.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb dit ook vaak met school.
    Een poosje terug zat ik ik de trein huiswerk te maken en de man dje naast me zit keek me zo raar aan en ik dacht echt dat er iets tussen mijn tanden zat ofzo, maar toen realiseerde ik me dat het wrs was omdat ik het afgelopen uur allemaal filmpjes en sites over prostaatkanker had zitten bekijken.
    Ik was blij toen die man uitstapte en doe zulke opdrachten voortaan niet meer in de trein


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one