MacGyver schreef:
(...)
Goed initiatief van de mensen van duurzaam ondernemen, zo'n ecologische fles. En de actie om 1 euro voor het goede doel in plaats van verzendkosten te vragen is ook een mooi idee.
Ik heb zelf opgezocht hoeveel er in een Dopper gaat en dat is 500 ml. In de ikea fles kan 600 ml. Maar in deze fles kan dus meer?
Hoe heb je die dop dan kapot gekregen, als ik vragen mag? Mijn dopper ging kapot doordat mijn vader zo lief was om hem schoon te maken en doppers blijkbaar niet bestand zijn tegen kokend water. En de ikea fles ben ik vergeten op werk en de vorige dag was ie dus weg.
Dat laatste is wel handig. Ik krijg soms de dop heel lastig van de fles af want dan heb ik iets te strak gedraaid. Dit omdat ik bang ben dat ie anders gaat lekken.
Ik denk 650ml dat erin kan. Ik had de indruk dat in mijn dopper nog niet eens een halve liter kon.
Mijn moeder heeft de fles eens laten vallen. Toen sprong een stukje van de dop eraf. Maar hij kon nog steeds goed dicht enzo, dus op zicht geen probleem, maar heel vervelend om open/dicht te doen. Ik heb meermaals geprobeerd het te lijmen, maar het kwam er steeds af. En ik vond een nieuwe dop kopen zo duur.
Deze dop vind ik wel handig. Je drukt op de knop en dan komt de dop open. Je klikt hem dicht om het terug te sluiten en wanneer je dan op verplaatsing gaat, dan zet je de bescherming over de knop.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury