Bij ons op het werk doen ze aan duurzaam ondernemen. En deze fles zou ecologisch gemaakt zijn, dus om de zoveel tijd doen de mensen van duurzaam ondernemen een actie dat je via hen dan zo'n fles kan kopen. En in plaats van verzendkosten, betaal je dan 1 euro voor het goed doel (maatschappelijk verantwoord ondernemen) van dat jaar. Ik heb dus uiteindelijk 10 euro betaald voor mijn fles.
Ik heb hem nu 4-5 maanden ofzo en ik ben super tevreden. Er staan ook 'maten' op zodat je weet hoeveel liter je al op hebt. Voorheen had ik ook een dopper, maar die dop is deels kapot waardoor je je handen pijn doet als je hem open doet en eigenlijk kan er niet zoveel water in... Dus ik was overgeschakeld naar een andere fles, maar om de een of andere reden is die fles letterlijk ontploft in september. Jammer want ik vond die geweldig en het was een Valentijnscadeau geweest.
Maar uiteindelijk vind ik deze fles beter. Ook super handig dat er een berschermdingetje rond de 'teut' zit. Dus als je jezelf gaat verplaatsen, dan doe je dat dingetje omhoog en dan kan die fles nooit in je handtas/rugzak uitlekken ofzo
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury