• 'Cause he's hella cute. :Y)


    Alex_D schreef:

    Nice! (:

    Ohhh, oh man, dit is nog eens undercover gaan, haha. Dit wordt inderdaad even wennen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Chilton schreef:
    Nice! (:

    Thanks ^^

    Square schreef:
    Ohhh, oh man, dit is nog eens undercover gaan, haha. Dit wordt inderdaad even wennen. (nerd)

    Haha, oh jee dit hoor ik nu wel heel vaak. :'D
    Wel de ultieme kans om anoniem rond te surfen op Q. (cat)

    Laura wat doe je me aan D: dat wordt wennen!
    Wel leuk tho (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    TaeTae schreef:
    (...)
    Haha, oh jee dit hoor ik nu wel heel vaak. :'D
    Wel de ultieme kans om anoniem rond te surfen op Q. (cat)


    Absoluut! Dit is hét moment voor geheime operaties. (krul)

    En ik denk dat het er voor mij deels aan ligt dat ik geen idee had dat jij geïnteresseerd was in k-pop? (Ik neem tenminste even aan dat dat is waar hij bekend van is, want ik heb geen idee, haha, sorry.) Dit is dus een verandering van username én profielfoto in iets waar ik jou totaal niet mee linkte tot nu toe, wat het extra onverwacht maakt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Frodo schreef:
    Laura wat doe je me aan D: dat wordt wennen!
    Wel leuk tho (krul)

    Dank u dank u :Y)

    Square schreef:
    (...)

    Absoluut! Dit is hét moment voor geheime operaties. (krul)

    En ik denk dat het er voor mij deels aan ligt dat ik geen idee had dat jij geïnteresseerd was in k-pop? (Ik neem tenminste even aan dat dat is waar hij bekend van is, want ik heb geen idee, haha, sorry.) Dit is dus een verandering van username én profielfoto in iets waar ik jou totaal niet mee linkte tot nu toe, wat het extra onverwacht maakt. :'D

    Ssh, welke geheime operaties? Ik weet van niets. (bat)

    Aah op die fiets. Ja, dat kan ik begrijpen! Ik heb al een flinke tijd geen kpop meer geluisterd en sinds kort wel weer en nu ben ik weer 1000% into it.