• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:40 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Lucy is adorable drunk. ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahah, blij dat ik in m'n opzet geslaagd ben.
    Niks zo vervelend als een crying drunk of een aanstellerige drunk (Lucy stelt zich altijd aan dus dat telt niet)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik vind haar zo leuk haha, zelfs Haylee is het helemaal met me eens. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik weet trouwens niet wat de rest er van vindt, maar ik zat in gedachten met een spelletje voor "straks" dat de jongeren vaker doen in Marclsfield.
    Marco Solo. Ze verschuilen zich tussen de maïs-staken en één persoon roept dus "Marco!" Ipv dat ze "Polo" antwoorden en die persoon zoeken moeten ze dus weg proberen komen van diegene. Vindt diegene hen toch dan moeten ze een minuut lang kussen.
    Ik moet de regels nog een beetje uitwerken maar ik vroeg me dus af of dat jullie wat lijkt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Ik weet trouwens niet wat de rest er van vindt, maar ik zat in gedachten met een spelletje voor "straks" dat de jongeren vaker doen in Marclsfield.
    Marco Solo. Ze verschuilen zich tussen de maïs-staken en één persoon roept dus "Marco!" Ipv dat ze "Polo" antwoorden en die persoon zoeken moeten ze dus weg proberen komen van diegene. Vindt diegene hen toch dan moeten ze een minuut lang kussen.
    Ik moet de regels nog een beetje uitwerken maar ik vroeg me dus af of dat jullie wat lijkt.


    Als het een meisje is die 'marco' roept: * Jo sprints towards the girl *
    'Jo that's not how the game works.'
    'Shoot, got it wrong again. But. . . We have to kiss now, right?' (wbw)


    Joey krijgt een setje aparte regels :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    OEH OEH misschien moet er iets à la weerwolven bij.
    Dat er mensen zijn die een bepaalde rol hebben. Joey mag Cockblocker spelen. Hij moet iedereen helpen wegblijven, zonder zelf gezien te worden. Lukt het hem niet dan ligt ie uit het spel :Y)

    Mhahaha. No kisses for you, Jo


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    hahahah geweldig :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké, oké

    Marco Solo: Marco Polo met een twist.
    Het doel van dit spel is niet om elkaar te vinden maar juist van degene die Marco roept uit de weg te blijven, en wordt gespeeld in een maïsveld.
    Rollen:
    Marco: Deze persoon is bij het begin van het spel gekend en gaat als laatste het veld in.
    Cockblocker: Deze persoon moet iedereen helpen Marco te ontwijken, zonder daarbij zelf door Marco gezien te worden. Wie de Cockblocker tegen komt moet deze een kusje (no tongue, guys) geven in ruil voor zijn/haar diensten. Faalt hij in zijn opzet dan wordt hij de volgende Marco.
    Het stelletje: Twee personen vormen een apart team. Indien één van de twee door Marco onderschept óf de Cockblocker onderschept wordt moet deze roepen "Ik ben vreemd gegaan" en liggen beide spelers uit het spel.
    De Koortszweer: Deze persoon één keer niet gekust worden door Marco, omdat deze geen koortszweer wil betrappen. De tweede keer dat hij/zij Marco tegen komt is hij/zij echter genezen en ligt hij/zij net als ieder ander uit het spel. Komt deze persoon de Cockblocker tegen dan ligt de Cockblocker uit het spel.

    Het spel is over als iemand die geen bijzondere rol heeft door Marco gekust wordt.

    Iemand nog ideeën? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    OEH OEH misschien moet er iets à la weerwolven bij.
    Dat er mensen zijn die een bepaalde rol hebben. Joey mag Cockblocker spelen. Hij moet iedereen helpen wegblijven, zonder zelf gezien te worden. Lukt het hem niet dan ligt ie uit het spel :Y)

    Mhahaha. No kisses for you, Jo


    Jo:


    Ga even boven jouw post kijken, er staat iets in om het goed te maken :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hoe zie het voor je dan met dat spel? Want als iedereen om de beurt gaat reageren, dan gaat het wel lang duren denk ik gezien we met 8 mensen zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je kan in één beurt toch meerdere mensen tegen komen die dan wel of niet een speciale rol hebben?

    Misschien een toevoeging hiervoor; ze moeten met z'n allen het maïsveld uit raken zonder Marco tegen te komen. Dus als ze iemand tegen komen gaan ze met diegene verder op weg naar de uitgang.

    Dat zou wellicht helpen om het wat vlotter te laten verlopen denk ik.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    True, maar ik ga denk ik echt compleet in de war raken van zoiets D: Ik denk tbh dat het behoorlijk door elkaar gaat lopen.


    Plus, Dot vindt het niet chill om mensen random te zoenen, dus idk of zij mee zou doen. Van mij mogen jullie het verder prima doen, maar ik moet even kijken wat ik dan met Dot ga doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    We kunnen ook een rol voor Dot verzinnen?
    Bv the double agent; ze kan zelf niet gekust worden maar moet wel de locatie van anderen verraden door Marco's roep met Polo te beantwoorden. Als ze door andere spelerd ontdekt wordt ligt ze uit het spel.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.