• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    • Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    • Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    • Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    • Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    • Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    • Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    • Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    • Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:40 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ugh ik heb al een paar dagen zo'n hoofdpijn dat ik gewoon duizelig wordt. Maar ik heb pijnstillers van de dokter nu dus ik denk dat het morgen beter gaat! Dan komt mijn post (:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ugh ik heb al een paar dagen zo'n hoofdpijn dat ik gewoon duizelig wordt. Maar ik heb pijnstillers van de dokter nu dus ik denk dat het morgen beter gaat! Dan komt mijn post (:


    Beterschap<3


    - thank you for existing -

    Ohh god sorry ben soort van vergeten te reageren. Is er nog iemand waar Daniel heen kan?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Daniel kan Jess en CC joinen met beerpong? C;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    Daniel kan Jess en CC joinen met beerpong? C;


    Okee top!! Ik zal morgen schrijven!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Guys sorry voor mijn afwezigheid. Het is een immens drukke week en weekend geweest, volgende week heb ik ook nog behoorlijk wat dingen op de agenda staan maar ik doe mijn best snel aan de slag te gaan.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    is niet erg hoor c: doe maar rustig aan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga vandaag aan de slag met Lucy (en ook met personages in andere rpg's)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Scottie & Haylee sitting in a tree S M O K I N G :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Scottie & Haylee sitting in a tree S M O K I N G :Y)


    Hahaha adorable.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Hahaha adorable.


    Je spelt Lucy verkeerd :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    (...)

    Je spelt Lucy verkeerd :Y)

    Ohjee, even kijken


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)
    Ohjee, even kijken


    NO NO het was een grapje :')
    Je zei adorable, en ik zei; je spelt Lucy verkeerd - alsof je bedoelde dat zij adorable was - laat maar :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    (...)

    NO NO het was een grapje :')
    Je zei adorable, en ik zei; je spelt Lucy verkeerd - alsof je bedoelde dat zij adorable was - laat maar :')

    oh shit, sorry - heftig traag van begrip - ik ging serieus kijken hahahahaa.


    - thank you for existing -

    Hahah sorry voor je moeite :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.