• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    • Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    • Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    • Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    • Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    • Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    • Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    • Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    • Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:40 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb Haylee ook nog altijd voor relaties openstaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    SPEELTOPIC


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yoooo ik zoek voor Daniel nog heeeel veel realities. (Hij heeft momenteel niks denk ik) Ik zal even rollen doorlezen, maar als iemand al een idee met hem heeft let me know!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Iemand zin in beerpong met CC ? :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    Iemand zin in beerpong met CC ? :'D


    Jess if you want? c:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Jess if you want? c:



    Is guuud ik kan wel pas vanavond schrijven


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Luce staat er, voor wie wil.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Iemand eventueel alvastmvoor Dot?

    I also still need relations for her c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Haylee eventueel ook al, voor wie wil? Ik ga echt gauw alles bijwerken!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Relatie's Scott
    ☮ Haylee - Haylee en Scott hebben een soort flirtationship. Ze zijn goede vrienden maar flirten ook graag met elkaar, natuurlijk redelijk onschuldig, maar Scott geniet er zeker wel van.

    ☮ Lucy - Lucy is een vriendin van Scott die een beetje bij hem hoort als een soort bro, als one of the guys. Scott kan heel erg goed met haar en hij vindt het ook erg leuk om samen met haar wat te roken. Scott ziet Lucy ook wel een beetje als familie, waardoor hij beschermend is over haar.

    ☮ Jessica - Scott en Jessica zijn tour buddy's. Samen reizen ze door Amerika in de Chevrolet Camaro van Scott, met eten en goede wiet.

    ☮ Dorothy - Scott houdt oprecht van Dorothy omdat ze zo veel om mensen geeft en er altijd voor wilt zorgen dat mensen het goed hebben. Ze heeft altijd eten en drinken mee en zorgt voor de vrede in de vriendengroep, iets wat Scott heel erg waardeerd. Ook is Dot een hele goede vriendin van Scott. Hij is ook super over-protective over haar.

    ☮ Charlie - Scott pest Charlie altijd een beetje omdat hij meiden per ongeluk friendzoned en echt verschrikkelijk flirt. Scott vindt het geweldig en vindt Charlie ook een toffe peer, maar hij kan het niet laten om er grappen over te maken.

    ☮ Joseph - Joseph en Scott zijn goede vrienden en chillen buiten de gezamelijke sessie's ook samen. Ze smoken voornamelijk als ze samen chillen en hebben fantastische conversaties op die momenten.

    ☮ Daniel - Daniel is de persoon die scott het eerst belt zodra er een nieuwe film uit komt, omdat hij net als Scott van films houdt.

    Er staan ook voorstellen bij, laat even weten of je het er mee eens bent of niet (: aanvullingen zijn ook welkom.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 16:34 ]


    - thank you for existing -

    Ik zoek eigenlijk ook een dame waar Scott eerder iets mee heeft gedaan/gehad, op seksueel gebied, anyone?


    - thank you for existing -

    I would offer Dot, maar die is nogal onschuldig op dat gebied :')

    En het voorstel klinkt goed. Goede vrienden dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Someone for Joe?


    •

    Blinder schreef:
    Someone for Joe?


    I got Dot?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb ook gepost met Scott!

    @Shadowsinger; goede vrienden is goed :)


    - thank you for existing -