• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:40 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rasalghul schreef:
    Ik heb Haylee ook eventueel al open staan voor relaties, al staan er enkel nog wat steekwoorden. Ik hoop echt vandaag of morgen al wat meer te kunnen doen.


    flirtationship? ik zag bij d'r karakter dat ze flirterig was, scott ook.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    flirtationship? ik zag bij d'r karakter dat ze flirterig was, scott ook.


    Yush, dat is goed! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luce ships it!


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Joseph staat. :Y)

    Ik twijfel om te doen dat hij van de vriendengroep dus niemand heeft gezoend / het bed heeft gedeeld omdat hij het niet 'ongemakkelijk' wil maken, haha.


    I like Joseph. That is a good Joseph.
    Joey?

    Ik snap wat je bedoelt. Maar in de jaren 70 was men sowieso al niet bijzonder preuts dus ik denk zelf dat dat wel mee zou vallen? Zeker als ik kijk naar het attitude gehalte van de dames tot nu toe :')
    Just thinking out loud here.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    I like Joseph. That is a good Joseph.
    Joey?

    Ik snap wat je bedoelt. Maar in de jaren 70 was men sowieso al niet bijzonder preuts dus ik denk zelf dat dat wel mee zou vallen? Zeker als ik kijk naar het attitude gehalte van de dames tot nu toe :')
    Just thinking out loud here.


    Jo, Joey, Josi. Hij luistert naar zo’n beetje alles op Joseph na, haha.

    Hm daar heb je wel gelijk in. Misschien heeft hij dan toch wat gerotzooid met één of twee van de girls. :Y)


    I needs help :c I'm stuck met basicly everything :'D (ik ben zo wel even weg, but still :') so busy ;c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    I needs help :c I'm stuck met basicly everything :'D (ik ben zo wel even weg, but still :') so busy ;c )


    Tell me! I'll help ya,


    - thank you for existing -

    faceclaims


    - thank you for existing -

    Daniel is af!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb een opzetje van CeCe c: dus mochten jullie al ideetjes hebben, shoot heh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik pas morgen de topics aan. Maar nu heb ik een date met de kat, mijn vriend en de tv.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    wie zoekt nog realties? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    De topics zijn aangepast.

    Ik heb nog steeds Lucy voor degenen met wie er nog geen afgesproken relatie is.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    WheeIer schreef:
    wie zoekt nog realties? :')


    Jess maybe? c:


    El Diablo.