• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.

ROLLEN

• Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    • Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    • Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    • Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    • Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    • Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    • Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    • Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

[ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:40 ]

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Veel plezier op vakantie. Hopelijk ga je ergens heen waar het weer beter is dan hier? ^^

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

MoonchiId schreef:
    Veel plezier op vakantie. Hopelijk ga je ergens heen waar het weer beter is dan hier? ^^

Ik ga naar Turkije — de laatste weken was het daar rond de 30 graden. Maar vandaag geeft hij ineens regen op voor de periode dat ik ga.
    HUILEN.

•

Geniet van je vakantie, en veel plezier!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik probeer asap te posten! Heb een druk weekend helaas D;

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Maji schreef:
    (...)

Ik ga naar Turkije — de laatste weken was het daar rond de 30 graden. Maar vandaag geeft hij ineens regen op voor de periode dat ik ga.
    HUILEN.

Enjoy your vacay! hopen dat de zon weer tevoorschijn komt (:

- thank you for existing -

Ik ga zsm aan de slag maar ik ben vreselijk verkouden, koorts en the whole shabang, dus ik hoop maar dat er wat zinnigs uit komt.

Is de post met Scott wel goed dan?

Ik probeer vanavond met Dot te schrijven.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Joehoeeeeeeeee.

Onze lieve TS ligt momenteel ziek op bed, zij komt posten wanneer ze zich weer beter voelt.

Ik ga gauw aan de gang met Haylee, iemand voor haar?

Benu schreef:
    Onze lieve TS ligt momenteel ziek op bed, zij komt posten wanneer ze zich weer beter voelt.

Ah vervelend, beterschap! hopen dat we Marco Solo snel aan de gang krijgen (:

[ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 21:42 ]

Benu -> Elentiya.

Was er nu iemand voor Haylee?

Elentiya schreef:

Aw thanks meid <3

Ik geloof dat Haylee en Lucy gewoon spelers zijn, right? Anders kunnen ze samen werken om Marco te ontwijken?

EiIonwy schreef:
    (...)

Aw thanks meid <3

Ik geloof dat Haylee en Lucy gewoon spelers zijn, right? Anders kunnen ze samen werken om Marco te ontwijken?

Yw! ^^

Als ik het goed had gezien wel ja. Doen we dat, teamen ze samen om vooral niet gepakt te worden. ;D

Someone for Dot?

To the stars who listen — and the dreams that are answered