• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    • Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    • Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    • Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    • Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    • Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    • Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    • Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    • Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:40 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    Ik vind dit wel een geschikt moment voor de Clovertjes om erachter te komen dat ze beiden wel meer gedaan hebben dan Joseph een onschuldig kusje op de wang geven.
    Wat denk jij, Jennifer? :Y)


    Joseph will be like:


    •

    Run, Joseph, run! Hehe, I'm all in for it. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luce kennende zal die het alleen maar grappig vinden. Of vragen wie beter was ahaha.
    #awkward


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    Luce kennende zal die het alleen maar grappig vinden. Of vragen wie beter was ahaha.
    #awkward


    Ik had van haar ook niet anders verwacht haha. x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    "Je weet dat ik graag eerst kom."

    Lucy is Jo's female version I swear to God.


    •

    Hehehe, ze heeft geen filter en in haar ogen is het een geval van "waarom zou ik me inhouden? Voor wie dan?" :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb een vleugje drama door de stoofpot gegooid, ik hoop dat het smaakt hihi.


    - thank you for existing -

    Volgens mij heeft Scott het niet goed begrepen, hij is Marco Solo, niet de cockblocker :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Also, was Lucy nu aan de beurt geweest dan was het antwoord; Het is Joseph... Die heeft iedereen gehad...


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh, drama means more fun. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    "Volgens mij moet je zo stil mogelijk blijven staan. Hij kan je niet zien als je niet beweegt,"

    ik moest hier te hard om lachen hahahahaa.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    "Volgens mij moet je zo stil mogelijk blijven staan. Hij kan je niet zien als je niet beweegt,"

    ik moest hier te hard om lachen hahahahaa.


    SAME, haha.


    •

    Ehehe ik vond het zelf ook wel een pareltje


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik post Dot morgen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered