• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    • Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    • Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    • Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    • Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    • Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    • Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    • Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    • Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 16:40 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    This dead?


    •

    Ik wacht nog op posts volgens mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik was ook nog aan het wachten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eerst en vooral wil ik me verontschuldigen voor mijn plotse en vooral langdurige afwezigheid.
    Ik wil hier graag echter een beetje uitleg aan geven.
    De voornaamste reden dat ik plots niet meer online kwam was gebrek aan inspiratie, gevolgd door op den duur niet meer durven online komen uit angst voor reacties net omdat ik dan wel online was maar niet postte vanwege het gebrek aan inspiratie. (Dat is geen verwijt naar jullie toe, absoluut niet, maar een flaw van mezelf dat ik het heel moeilijk heb mensen teleur te stellen en dan verkeerde beslissingen maak.)
    Dat heeft me echter aan het denken gezet want het is volgens mij niet echt gezond dat ik hierdoor stress ervoer, dat het schrijven van posts ergens gaandeweg als een druk gaan aanvoelen is in plaats van als ontspanning (again; completely my own damn fault).
    Achteraf bekeken is die stop wel goed geweest voor mij, want ik heb terug motivatie gevonden om mijn huishouden wél stevig aan te pakken en niet de kantjes ervanaf te lopen, en bovendien is het ook mijn relatie ten goede goede gekomen want mijn vriend en ik hebben weer meer oog voor elkaar - zeg nou zelf; erg gezellig is het niet als je samen een serie aan het kijken bent en je partner zit om de vijf minuten hun telefoon te checken om te kijken als er al een post voor hen op Quizlet staat.
    MAAR ik besef ook dat ik dit compleet verkeerd aangepakt heb en jullie dit al minstens een week had moeten zeggen - verklaring hiervoor cirkelt echter weer naar mij eerste zin toe. Dus bij deze nogmaals mijn excuses, ik hoop dat ik geen kwaad bloed gezet heb want dat was zeker niet de bedoeling.

    Mijn beslissing is dan ook om voortaan minder actief te zijn en meer tijd in real life te spenderen, om te vermijden dat Quizlet weer mijn leven overneemt.

    Dat gezegd zijnde wil ik deze rpg wel graag nog verder zetten, if you'll still have me.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    EiIonwy schreef:
    Eerst en vooral wil ik me verontschuldigen voor mijn plotse en vooral langdurige afwezigheid.
    Ik wil hier graag echter een beetje uitleg aan geven.
    De voornaamste reden dat ik plots niet meer online kwam was gebrek aan inspiratie, gevolgd door op den duur niet meer durven online komen uit angst voor reacties net omdat ik dan wel online was maar niet postte vanwege het gebrek aan inspiratie. (Dat is geen verwijt naar jullie toe, absoluut niet, maar een flaw van mezelf dat ik het heel moeilijk heb mensen teleur te stellen en dan verkeerde beslissingen maak.)
    Dat heeft me echter aan het denken gezet want het is volgens mij niet echt gezond dat ik hierdoor stress ervoer, dat het schrijven van posts ergens gaandeweg als een druk gaan aanvoelen is in plaats van als ontspanning (again; completely my own damn fault).
    Achteraf bekeken is die stop wel goed geweest voor mij, want ik heb terug motivatie gevonden om mijn huishouden wél stevig aan te pakken en niet de kantjes ervanaf te lopen, en bovendien is het ook mijn relatie ten goede goede gekomen want mijn vriend en ik hebben weer meer oog voor elkaar - zeg nou zelf; erg gezellig is het niet als je samen een serie aan het kijken bent en je partner zit om de vijf minuten hun telefoon te checken om te kijken als er al een post voor hen op Quizlet staat.
    MAAR ik besef ook dat ik dit compleet verkeerd aangepakt heb en jullie dit al minstens een week had moeten zeggen - verklaring hiervoor cirkelt echter weer naar mij eerste zin toe. Dus bij deze nogmaals mijn excuses, ik hoop dat ik geen kwaad bloed gezet heb want dat was zeker niet de bedoeling.

    Mijn beslissing is dan ook om voortaan minder actief te zijn en meer tijd in real life te spenderen, om te vermijden dat Quizlet weer mijn leven overneemt.

    Dat gezegd zijnde wil ik deze rpg wel graag nog verder zetten, if you'll still have me.



    Ik snap je volledig omdat ik soort van hetzelfde probleem heb, Q is nogsteeds een hobby en mag absoluut niet je leven overnemen! take that from me ^^ Ik vind het nogsteeds fijn om met je te rpg'en en het wachten op posts hoort daar nu eenmaal ook bij ! ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb besloten me voor deze rpg uit te schrijven . Het spijt me ten zeerste mvg, Saar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Ik heb besloten me voor deze rpg uit te schrijven . Het spijt me ten zeerste mvg, Saar


    Dat is jammer, maar de keuze is helemaal aan jou. Ik ben blij dat je de moeite neemt het even te laten weten :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Guys? Willen jullie hier nog mee verder? (no_chears)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik wel!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk erover om deze opnieuw op te starten (nieuwe topics, the whole shabang).
    Zijn er mensen die opnieuw mee zouden doen? Dan zou ik jullie alvast in het rollentopic kunnen zetten :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik doe zeker weer mee! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wil ik wel... maar heb al moeite met alle andere topics bij houden, ugh.


    - thank you for existing -

    Je hoeft je helemaal niet verplicht te voelen, al zou het wel jammer zijn.
    Misschien kan je inspringen als het voor jou rustiger is?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik twijfel, misschien wel met een ander personage


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hm, maybe yes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered