• ... is het tijd voor mijn allereerste tattoo! Ja, ik zag de andere tattoo-topics en werd geïnspireerd :'D
    Mijn beste vriendin en ik willen al een tijdje samen een tattoo zetten en nu hebben we een tattooeur gevonden die volgende week kon. Dus nu gaat het allemaal ineens heel erg snel, haha.
    Dit wordt h'm:



    Alleen neemt zij het maantje en ik de zon (: we gaan hem op onze rug zetten. Het is mijn allereerste tattoo en (volgens anderen) op een lastige plaats, dus ik ben best nerveus.
    Wat vinden jullie van het idee? Hebben jullie nog tips voor een eerste tattoo? Let me know (blush)

    Update: hij is gezet! En dit is het eindresultaat:



    Dit was toen hij net gezet was, dus nog een beetje rood. Dit was vandaag:



    Ik ben er echt ontzettend blij mee :3

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 17:49 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh leuk/spannend!
    Ik had vooral zoiets van 'EIN-DE-LIJK'. Ik heb mijn eerste tattoo begin september afgelopen jaar laten zetten toen ik in Engeland zat. Dus het is een ook meteen een soort herinnering aan mijn tijd in daar.
    Hij staat trouwens op m'n rechter onderarm en het zetten duurde een kwartiertje. De pijn viel echt reuze mee.

    Ik ben benieuwd of, dat wanneer je hem hebt laten zetten, je meteen gaat nadenken over andere tattoos. Ik had dat, en heb dat nog steeds, heel erg, haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Frodo schreef:
    Update: de datum en het uur is vastgelegd: volgende week zaterdag, om 11 uur. Ik heb enorm veel zenuwen haha en ik weet niet waar ze vandaan komen. Hadden jullie (met tattoo's) dit ook?


    Ik had vooral positief zenuwen. Heel erg ernaar uitzien. Ook was dat vooral bij m'n tweede tattoo. Bij de eerste had ik daar geen tijd voor. Ik kon, nadat ik langs was gekomen met het idee, een halfjaar wachten of gelijk de eerstvolgende dag. De keuze was voor mij snel gemaakt haha :Y)


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    (...)

    Ik had vooral positief zenuwen. Heel erg ernaar uitzien. Ook was dat vooral bij m'n tweede tattoo. Bij de eerste had ik daar geen tijd voor. Ik kon, nadat ik langs was gekomen met het idee, een halfjaar wachten of gelijk de eerstvolgende dag. De keuze was voor mij snel gemaakt haha :Y)


    Wow, da's echt supernice! Ik vond twee weken al weinig, laat staan één dag :'D
    @ Britt: ik hoop eigenlijk van niet haha. Ik wil het bij eentje houden, maar iedereen zegt dat ik er nog ga willen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leuk!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 16:25 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Update: hij is gezet! En dit is het eindresultaat:



    Dit was toen hij net gezet was, dus nog een beetje rood. Dit was vandaag:



    Ik ben er echt ontzettend blij mee :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ooh, dat ziet er heel leuk uit!


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Oeh ik vind 'm echt cute!

    Mooie tattoo!


    26 - 02 - '16

    Echt heel nice, Bes! ^^

    Zelf wil ik een tattoo laten zetten van een pijl aan de binnenkant van mijn linker bicep. Boogschieten maakt namelijk al vanaf ik bijna 11 was een heel groot deel uit van mijn leven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hij is leuk geworden!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Awh, hij is echt leuk geworden! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    omg, ontzettend tof.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Gaaf!! Ik vind hem wel cool omdat hij juist zo subtiel is!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ooooooooh very pretty


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gaaaf!!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!