• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Triggerende dingen in een spoiler alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 17:19 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Absolutist schreef:
    (...)

    En dan stem ik toe, zeg je opnieuw voor twintig minuten niets waardoor ik besluit te gaan slapen en DAN barst je ineens los. Ughhh.


    Oké je hebt in totaal drie dingen gezegd en daarvoor ben ik een uur extra wakker gebleven. Wanneer leer ik het nu eens: don’t drown for people who wouldn’t get in the damn fucking water for you.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2018 - 23:40 ]


    •

    Wegen en verkeer: blijf thuis morgen.
    Ik: rijexamen.

    Top!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    But... I’m not a sparkly sunshine? I’m angry and grumpy and a tad stoic at times.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja Laura, je kan morgen uitslapen, maar dat is nog geen goede reden om het zo laat te maken.
    Al moe sinds ik opstond, en dan nog zo laat pas mijn bed opzoeken pff. Slim. :')

    Ik kan niet dichten 🙃


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I regret saying I could work today.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I am who I'm meant to be
    THIS IS ME


    all because i liked a girl

    Ik voel me hier best naar over, maar ik kan er niet veel meer aan doen en heb niks fout gedaan. Ik weet niet eens wat er precies gebeurde en hoe het precies gebeurde :/


    At the end we're all cursed

    Oké ik heb alweer drie dagen niets aan mijn scriptie gedaan, maar aan de andere kant heb ik het al wel vier dagen volgehouden om gewoon drie maaltijd // twee stuks fruit per dag te eten en van chips, frisdrank, koekjes of snoepjes af te blijven.


    •

    Ik kan me echt niks voorstellen bij die Leather & Cookies van Axe 😂😂


    26 - 02 - '16

    Jullie onthaalpeople moeten echt niet fluisteren voor mij hoor. Ik geef geen ene zak om wat jullie zeggen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heb ik nu weer een blaasontsteking? Meest irritante gevoel ever ajsjekdkjfkee. Gelukkig liggen mijn pillen thuis en niet op kot.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eén dag zonder dat mensen van het moment dat ik wakker ben aan het klagen en zagen zijn, is dat zó veel gevraagd?


    Ex astris, sciencia

    Ava, stop met rond stuiteren, het is nog geen morgen, dat weet je


    obsessive rage

    Ahw, waar is die sneeuw?


    Stenenlikker