• De titel zegt genoeg neem ik aan ^^

Ik was de laatste

chaos makes the muse

Ik vind jouw naam prachtig

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Laura — jouw liefde voor TWD en oudere mannen is amazing en ik heb het zaterdag zo ontzettend gezellig gehad met jou. You’re awesome.

•

Echt super knap dat je zo goed bezig bent met je gezondheid, you're an inspiration to all. Daarbij is het altijd vet gezellig met je in de snapgroep :3

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Je lijkt mij erg aardig en je username is grappig. XD

One Who Travels A Higher Path.

Je bent zo lief in deze topics, verder ken ik je niet, maar jouw profiel geeft hele goede vibes. c:

— Inner peace, it's hard to find. —

Ugh Sh, je bent een geweldig persoon en laat jezelf niet kennen, want je bent sterk en je verdient alles. <3

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ik ben echt jaloers dat je in Amerika bent wauw haha. Ik hoop dat ik er (binnenkort) ook een keer heen kan gaan. ^^ De foto's die ik voorbij zien komen zijn echt heel erg leuk!
    Ik vind je trouwens ook een hele knappe meid! Vooral je haarkleur vind ik erg mooi. :Y)

Jij bent echt zo’n leuke aanwezigheid op het forum! En daarbij is je topic waarin je credits weggeeft echt ontzettend lief c:

[ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 16:17 ]

[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

Je geeft hier altijd echt super leuke complimentjes :)

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Je bent lekker gestoord :P

Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

Je geeft altijd fijne complimentjes ^^

Nieuwe username, like it. ^^ en je echte naam is ook gewoon mooi c:

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Matty — a small list for you (in English because you're in America):
    ——— You're an amazing writer with the most precious roles that can make me cry witihin seconds.
    ——— You're an more than amazing friend that's always there for me when I need it to make me laugh or just make me feel better about myself.
    ——— You're drop dead gorgeous.
    ——— I want to meet you so badly and I can't wait for you to come back to The Netherlands.
    ——— You're Snapchats are so funny sometimes I can't control my laughing and my mom looks at me like: dafuq is wrong with my child.

•

Ik vind je echt een topper. Je bent zo lief voor mensen, zo'n warme persoon <3
    Ondanks dat je het wel eens lastig hebt, blijf je voor anderen klaar staan. Ik vind dat echt super <3

26 - 02 - '16

Je fotografeert echt ontzettend goed, wauw ^^ En je lijkt mij daarnaast echt een een sterk en wijs persoon c;