• Ik heb werkelijk geen idee of dit vroeger ook zo was, maar momenteel erger ik me heel hard hieraan.
    Als ik de volgorde wil aanpassen van de items van mijn lijstjes (ik zet altijd alles alfabetisch), moet ik zelf altijd de nummertjes wijzigen.
    Eenmaal ik dit heb gewijzigd, klopt alles in mijn lijstje en staat alles in die volgorde.
    Maar als ik bv. zie dat ik een fout heb gemaakt bij de laatste twee nummers (deze moeten bv. worden omgedraaid) en dat het toch niet alfabetisch staat, dan wil ik terug klikken op "volgorde items". En dan merk ik dat de nummertjes staan zoals ik ze de allereerste keer heb gezet, en dus niet laatst gewijzigd. Ik vind dit echt heel vervelend, want dan ben ik mijn volgorde vergeten en moet ik alles weer helemaal opnieuw alfabetisch zetten.
    Terwijl als de volgorde blijft staan zoals ik ze laatst heb gewijzigd, dan had ik enkel de laatste twee nummers kunnen omdraaien ipv heel de nummering..

    Wat ook een suggestie zou zijn, is een knop met de items automatisch alfabetisch zetten. Dan zou ik dit probleem ook al niet hebben haha

    Vinden jullie dit ook vervelend? Of ben ik de enige die zich hieraan ergert?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb nier ook soms last van....


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Nou het zou sowieso zo wel chill zijn als die bug gewoon gefixt wordt, maar ik vind een alfabetische knop niet perse nuttig.


    Deep inside, I've never felt alive