• Ja, ik heb nooit veel liefde gehad voor mijn geliefde kutklas. Maar nu ik ziek ben en welgeteld een iemand van de 18 geregeld hoor en via haar moet vernemen dat de rest het niet vind kunnen dat ik geen examens maak omdat ik hier drie weken heb liggen creperen en nu aan het herstellen ben, is het helemaal klaar.

    Zelfs met de kans dat ik volgende week gewoon een diploma haal, fuck it. Dat ze het opsturen, ik wil al die rotkinderen van mijn leven niet meer zien. Ik ga niet nog een ochtend en avond gezellig afscheid nemen met mensen die me toch liever dood zien.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ugh, mensen. Die verdienen jou niet, Jarne! Ik zou thuis blijven, hen negeren, weet ik het allemaal. Als ze zo achterbaks achter je rug om gaan doen, heb je daar niks te zoeken! (en je hebt ons al, duh)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat vervelend... ):
    Sommige mensen zijn gewoon lullo's.

    JufAnk schreef:
    Ugh, mensen. Die verdienen jou niet, Jarne! Ik zou thuis blijven, hen negeren, weet ik het allemaal. Als ze zo achterbaks achter je rug om gaan doen, heb je daar niks te zoeken! (en je hebt ons al, duh)

    Lol, true, heb in twee weken tijd meer aan Q gehad dan in vier jaar aan mijn klas.:W

    [ bericht aangepast op 20 juni 2018 - 22:14 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wij zijn je nieuwe klas, Jarne. En we doen je proclamatie gewoon hier op Q.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Wij zijn je nieuwe klas, Jarne. En we doen je proclamatie gewoon hier op Q.


    Krijg ik dan hoogste onderscheiding? (wbw)

    Zucht, ik ben teleurgesteld in mezelf dat ik het toch nog toelaat dat ze mijn bloeddruk de hoogte injagen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Krijg ik dan hoogste onderscheiding? (wbw)

    Zucht, ik ben teleurgesteld in mezelf dat ik het toch nog toelaat dat ze mijn bloeddruk de hoogte injagen.


    Uiteraard! Met felicitaties van de jury.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    De hoogste onderscheiding is voor de leukste mannelijke moderator. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bah, wat rot. Ik begrijp heel goed dat je ze niet meer hoeft te zien en ik geef je ook nog eens groot gelijk, aan zulke mensen heb je helemaal niets.


    We were the forever that didn't last

    Karma will get them. Ze kunnen allemaal de schijt krijgen! Ik weet niet precies wat er met je aan de hand is, maar als mensen je niet geloven geef je ze de middelvinger. Ga wel je diploma halen en loop fluitend weg. Bye bitches, tot nooit. Zijn ze boos dat jij een diploma haalt op deze manier? Fine. Wrijf het lekker in hun gezicht en vier het daarna met mensen die oprecht trots op je zijn, omdat het een hele prestatie is om ziek te zijn en toch een diploma te kunnen halen!

    En ik weet dat dit allemaal hele makkelijke woorden zijn van iemand die geen ervaring heeft met langdurige ziekte, maar ik vind het echt heel naar om te lezen dat je je diplomauitreiking wilt skippen vanwege dat uitschot terwijl juist jij daar met opgeheven hoofd en vol trots hoort te staan. En het waarschijnlijk meer hebt verdiend dan zij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat een trieste gevallen :/
    Ugh, niets van aantrekken en gewoon lekker niet gaan want je hebt niets aan zulke mensen en wij zijn veel leuker (nerd)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ah bah, daar heb ik nou echt zo hekel aan hé.
    Je zouden maar eens moeten voelen hoe jij je voelt.

    Vind het erg voor je dat je met zo'n mensen opgescheept zat/zit. Maar zolang ze zelf zoiets niet meemaken, kunnen weinig mensen tegenwoordig nog het begrip hebben voor zo'n situaties. Ik hoop alvast dat het snel beter met je gaat en dat je wel tijdig je diploma haalt!!

    (probeer je op te trekken aan de mensen die je wel steunen en wel begrip tonen en er ook voor je zijn!! ^^ misschien niet in die klas, maar zo te zien heb je die alvast op Q ;) en ik denk ook elders!)


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    Maar goed dat je bij ons altijd terecht kan! <3


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    We gaan een klas voor je oprichten: #Debbautklas


    Wie doet mee?


    -

    Shibui schreef:
    We gaan een klas voor je oprichten: #Debbautklas


    Wie doet mee?


    Ja, nice! Ik wil de klasclown zijn (krul)
    Nee serieus Jarne, dat is echt niet fijn. Ik hoop dat je weet dat wij er voor je zijn, zoals je kan zien! (heart2)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien