• Ik heb toestemming voor deze wedstrijd.




    Uitleg:
    Ben jij ook zo'n fan van de Shadowhunters en vraag jij je regelmatig af wat als dit zou gebeuren, hoe zou dit er dan uitzien of wat als er iets extra's toegevoegd word? Tijdens deze wedstrijd wil ik op een leuke en gezellige manier hersenen laten kraken en diep nadenken over alle wat als vragen. Het is belangrijk dat je dus erg creatief bent en enigszins de boeken, serie of film kent en over de basis het één en ander al weet. Verschillende aspecten zullen zorgen dat iedereen mee kan doen aan de wedstrijd.

    Hoe?

    Deelnemers:
    - Ik ben opzoek naar minimaal 5 en maximaal 20 deelnemers.
    - Van hen verwacht ik dat zij actief mee doen met de wedstrijd en niet na 1 opdracht gelijk afhaken.
    - Denk dus goed na of je er genoeg tijd en zin in hebt.

    Puntentelling en rondes:
    - Er valt niemand af!
    - Per opdracht kun je maximaal 10 punten verdienen.
    - Aan het einde van de wedstrijd wint degene met de meeste punten.
    - 1 ronde duurt 1 week.
    - De wedstrijd duurt dus 6 tot 7 weken.
    - Ik kijk zo snel mogelijk na.

    Jokers
    - Iedereen krijgt 2 jokers, je mag dan je opdracht een week later inleveren.
    - Let op! Dat betekend dus dat je meestal 2 opdrachten tegelijk moet inleveren.
    - Lever je niets in betekend 0 punten.
    - Lever je te laat in dan halveert je punt van die opdracht.

    Prijs:
    Natuurlijk gaat het om de plezier en creativiteit maar degene die wint wil ik gaan belonen met een spotlight naar keuze en natuurlijk eeuwige roem.

    Regels:
    - De Quizlet huisregels
    - Plagiaat betekend uit de wedstrijd gezet.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Opdrachten lever je in d.m.v. een pb naar mij, ik zet het in een wedstrijd story.

    Deelnemers:
    - Taeralsahfer
    - Bellum
    - Jehan
    -Necessity
    - Kingsleigh 1 joker gebruikt opdracht 1



    https://www.quizlet.nl/stories/163578/shadowhunterswedstrijd/ Verhaal voor alle opdrachten en gedoe.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 18:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh crap, ik had mijn joker in willen zetten. Mag ik hem alsnog inzetten?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Oh crap, ik had mijn joker in willen zetten. Mag ik hem alsnog inzetten?
    dat mag gezien ik het een beetje was vergeten sorry dat ik rommelig ben... nogal een slecht weekend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omdat het nogal hectisch is in mijn leven geef ik een deal (;

    Opdracht 2 mag je nog inleveren tot morgen en daarvoor hoeft geen joker ingezet te worden. Dus ipv zaterdag alles had ingepeverd moeten worden is het verschoven naar morgen avond 12.00 snachts.

    Morgeb zal ook opdracht 3 komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het inleveren als je al een goede opzet hebben is wel zohandig ja. (': komt morgen na nalezen

    Hopelijk is het snel iets minder hectisch voor je!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Help me eraan herinneren dat ik vanavond mijn joker alsnog inzet als ik dan nog niks heb ingeleverd :'D Ik moet helemaal niet nog beginnen hoor :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Help me eraan herinneren dat ik vanavond mijn joker alsnog inzet als ik dan nog niks heb ingeleverd :'D Ik moet helemaal niet nog beginnen hoor :')

    Ik onthoud het mee.

    Denk eraan dat degene die joker voor opdracht 1 hadden dit dus ook vanavond moeten inleveren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb het ingeleverd ^^ Wel zonder proeflezen dus ik hoop dat er niet al te rare dingen in staan, maar dat negeren we even :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mag je voor een opdracht twee jokers gebruiken of niet? (voor de eerste opdracht dan dus nu)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sorry maar ik merk dat ik toch echt iets te weinig tijd heb voor dit :’(
    Excuses dat ik hier pas zo laat achter kom maar ik ga me moeten uitschrijven


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Courferre schreef:
    Mag je voor een opdracht twee jokers gebruiken of niet? (voor de eerste opdracht dan dus nu)
    Dat mag=) Ik ben alles aan het bijwerken en ik ga opdracht 3 alvast online zetten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Willen jullie naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Opdracht 3 staat online, dus jullie hebben een dagje extra =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zou ik een joker kunnen inzetten?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Zou ik een joker kunnen inzetten?
    Ja dat is goed, heb het in mijn administratie erbij gezet (=


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vergeet niet dat jullie vanavond Opdracht 3 en eventuele Joker opdrachten moeten inleveren!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan