• Ik heb toestemming voor deze wedstrijd.




    Uitleg:
    Ben jij ook zo'n fan van de Shadowhunters en vraag jij je regelmatig af wat als dit zou gebeuren, hoe zou dit er dan uitzien of wat als er iets extra's toegevoegd word? Tijdens deze wedstrijd wil ik op een leuke en gezellige manier hersenen laten kraken en diep nadenken over alle wat als vragen. Het is belangrijk dat je dus erg creatief bent en enigszins de boeken, serie of film kent en over de basis het één en ander al weet. Verschillende aspecten zullen zorgen dat iedereen mee kan doen aan de wedstrijd.

    Hoe?

    Deelnemers:
    - Ik ben opzoek naar minimaal 5 en maximaal 20 deelnemers.
    - Van hen verwacht ik dat zij actief mee doen met de wedstrijd en niet na 1 opdracht gelijk afhaken.
    - Denk dus goed na of je er genoeg tijd en zin in hebt.

    Puntentelling en rondes:
    - Er valt niemand af!
    - Per opdracht kun je maximaal 10 punten verdienen.
    - Aan het einde van de wedstrijd wint degene met de meeste punten.
    - 1 ronde duurt 1 week.
    - De wedstrijd duurt dus 6 tot 7 weken.
    - Ik kijk zo snel mogelijk na.

    Jokers
    - Iedereen krijgt 2 jokers, je mag dan je opdracht een week later inleveren.
    - Let op! Dat betekend dus dat je meestal 2 opdrachten tegelijk moet inleveren.
    - Lever je niets in betekend 0 punten.
    - Lever je te laat in dan halveert je punt van die opdracht.

    Prijs:
    Natuurlijk gaat het om de plezier en creativiteit maar degene die wint wil ik gaan belonen met een spotlight naar keuze en natuurlijk eeuwige roem.

    Regels:
    - De Quizlet huisregels
    - Plagiaat betekend uit de wedstrijd gezet.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Opdrachten lever je in d.m.v. een pb naar mij, ik zet het in een wedstrijd story.

    Deelnemers:
    - Taeralsahfer
    - Bellum
    - Jehan
    -Necessity
    - Kingsleigh 1 joker gebruikt opdracht 1



    https://www.quizlet.nl/stories/163578/shadowhunterswedstrijd/ Verhaal voor alle opdrachten en gedoe.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 18:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmm het klinkt leuk, maar het is al wel even geleden dat ik de boeken heb gelezen (al kom ik met internet denk ik wel een eind). Is dat een probleem?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Hmm het klinkt leuk, maar het is al wel even geleden dat ik de boeken heb gelezen (al kom ik met internet denk ik wel een eind). Is dat een probleem?

    Zeker niet het gaat er meer om dat je de personen enzo goed kent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In dat geval wil ik wel een poging wagen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Yessss girl!


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gezellig. Ik zal binnenkort alles bij werken maar lig mometeel met een zware oorontsteking aan de zware medicatie dus ik hoop vrijdag de wedstrijd te kunnen beginnen.

    Ik maak dan een story en daarin zal ik uitleggen hoe het inleveren in zijn werking gaat want dat heb ik nergens benoemd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sorry ik ga dit weekend niet de wesstrijd starten.
    Ik moet morgen onder narcose om mijn oor schoon te lateb maken dus het word eeb week later.

    Sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sterkte!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    https://www.quizlet.nl/stories/163578/shadowhunterswedstrijd/

    Opdracht 1 staat online.
    Neem een abo erop zodat je op de hoogte blijft.
    Het is op mobiel getypt dus mocht er een fout zijn sorry.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Betekent dit ook meteen dat we volgende week de opdracht in moeten leveren? Welke dag? Hoe laat?

    Ik mis wat informatie en dat vind ik altijd heel belangrijk dus sorry voor het gezeur. D:


    Absolutist schreef:
    Betekent dit ook meteen dat we volgende week de opdracht in moeten leveren? Welke dag? Hoe laat?

    Ik mis wat informatie en dat vind ik altijd heel belangrijk dus sorry voor het gezeur. D:
    geen probleem dit staat allemaal in de stiry.

    Uitleg over het jnleveren vooraan en bij t hoofdstuk data eb tijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maar de tijd is 00.00
    Is dat dus eigenlijk 9 februari want de 10e heb je geen minuut de tijd meer, of 10 februari 23.59?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    :'D ^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Necessity schreef:
    Maar de tijd is 00.00
    Is dat dus eigenlijk 9 februari want de 10e heb je geen minuut de tijd meer, of 10 februari 23.59?
    woooow jij bent scherp. Het is de 12 uur snachts van 10 feb dus in de nacht van zaterdag naar zondag.

    Snap je hem zo??

    Kan zijn dat niet alles duidelijk is maar ik wilde gewoon zo graag beginnen dus excuses daarvoor gezien ik zelf niet geheel helder ben maar wilde gewoon beginnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Trouwens degene die zich hadden aangemeld maar nog niet in het lijstje staan doen zeker mee maar zit aan de morfine dus ik heb t nog niet bijgewerkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vergeet niet dat jullie zaterdag nacht om 00 uur de opdracht inleveren of een joker in te zetten!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan