• Ik heb toestemming voor deze wedstrijd.




    Uitleg:
    Ben jij ook zo'n fan van de Shadowhunters en vraag jij je regelmatig af wat als dit zou gebeuren, hoe zou dit er dan uitzien of wat als er iets extra's toegevoegd word? Tijdens deze wedstrijd wil ik op een leuke en gezellige manier hersenen laten kraken en diep nadenken over alle wat als vragen. Het is belangrijk dat je dus erg creatief bent en enigszins de boeken, serie of film kent en over de basis het één en ander al weet. Verschillende aspecten zullen zorgen dat iedereen mee kan doen aan de wedstrijd.

    Hoe?

    Deelnemers:
    - Ik ben opzoek naar minimaal 5 en maximaal 20 deelnemers.
    - Van hen verwacht ik dat zij actief mee doen met de wedstrijd en niet na 1 opdracht gelijk afhaken.
    - Denk dus goed na of je er genoeg tijd en zin in hebt.

    Puntentelling en rondes:
    - Er valt niemand af!
    - Per opdracht kun je maximaal 10 punten verdienen.
    - Aan het einde van de wedstrijd wint degene met de meeste punten.
    - 1 ronde duurt 1 week.
    - De wedstrijd duurt dus 6 tot 7 weken.
    - Ik kijk zo snel mogelijk na.

    Jokers
    - Iedereen krijgt 2 jokers, je mag dan je opdracht een week later inleveren.
    - Let op! Dat betekend dus dat je meestal 2 opdrachten tegelijk moet inleveren.
    - Lever je niets in betekend 0 punten.
    - Lever je te laat in dan halveert je punt van die opdracht.

    Prijs:
    Natuurlijk gaat het om de plezier en creativiteit maar degene die wint wil ik gaan belonen met een spotlight naar keuze en natuurlijk eeuwige roem.

    Regels:
    - De Quizlet huisregels
    - Plagiaat betekend uit de wedstrijd gezet.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Opdrachten lever je in d.m.v. een pb naar mij, ik zet het in een wedstrijd story.

    Deelnemers:
    - Taeralsahfer
    - Bellum
    - Jehan
    -Necessity
    - Kingsleigh 1 joker gebruikt opdracht 1



    https://www.quizlet.nl/stories/163578/shadowhunterswedstrijd/ Verhaal voor alle opdrachten en gedoe.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 18:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Welke soort opdrachten zijn het? (ik snap dat je het voor een deel een verrassing wilt laten zijn misschien, maar wat kan ik een beetje verwachten?)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jehan schreef:
    Welke soort opdrachten zijn het? (ik snap dat je het voor een deel een verrassing wilt laten zijn misschien, maar wat kan ik een beetje verwachten?)


    Ooeps goed dat je het vraagt want ik dacht dat ik dat erin had gezet.

    Het zal verschillen. Tekenopdrachten, schrijf opdrachten. Met name personages, aflopen, relaties en de rune komen aanbod.
    Opdracht 1 kan ik verklappen gaat over een rune ontwerpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klinkt goed. Helaas ben ik veeeeel te druk om mee te doen, maar ik ga wel even het in de gaten houden ^^
    Succes ermee!


    It's never gonna happen, Guys.

    Als mede Shadowhunters/TMI fan lijkt me dit een leuk idee!
    Alleen denk ik dat ik er geen tijd voor heb helaas :x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh dit lijkt me wel interessant. Ik wil wel meedoen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Oh dit lijkt me wel interessant. Ik wil wel meedoen.
    Gezellig! Ik heb je in het lijstje gezet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oehh dit lijkt me leuk! Een beetje in de mood komen voor het nieuwe seizoen. Count me in!


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Bellum schreef:
    Oehh dit lijkt me leuk! Een beetje in de mood komen voor het nieuwe seizoen. Count me in!

    Ik schrijf je erbij.

    Voor degene die twijfelen vanwege tijd. De opdrachten zullen maximaal een half uurtje in beslag gaan nemen mits je natuurlijk de inspiratie hebt. Ik wil het graag laagdrempelig houden vandaar ook 2 jokers op 6 opdrachten. Omdat het voornamelijk voor de fun moet blijven zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okay, screw it. Ik doe ook wel mee


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zou heel graag mee willen doen. (: Ik heb nog nooit eerder aan een wedstrijd meegedaan, maar deze lijkt me laagdrempelig genoeg om daar verandering in te brengen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 23:36 ]


    •

    Iedereen is er bijgezet =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heb je ongeveer al een idee wanneer je zou willen beginnen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Heb je ongeveer al een idee wanneer je zou willen beginnen?

    Gezien ik stiekem hoopte dat er meer inschrijvingen waren begin ik zodra er 5 inschrijvingen zijn. Deze zondag ben ik boj mijn vriend dus mocht er nu nog iemand inschrijven dan begin ik van de week of morgen afhankelijk van een 5e deelnemer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mochten jullie echt een deelnemer te kort komen, wil ik wel meedoen.
    Maar ik kan helaas niet beloven dat ik tot het einde uit kan zingen :o


    It's never gonna happen, Guys.

    Kingsleigh schreef:
    Mochten jullie echt een deelnemer te kort komen, wil ik wel meedoen.
    Maar ik kan helaas niet beloven dat ik tot het einde uit kan zingen :o

    Lekker laat dat zou heel fijn zijn. Ik ben al t hele weekend ziek dus ik wil vrijdag gaan beginnen met de wedstrijd.

    Lief dat je toch mee wilt doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan