• Ik heb toestemming voor deze wedstrijd.




    Uitleg:
    Ben jij ook zo'n fan van de Shadowhunters en vraag jij je regelmatig af wat als dit zou gebeuren, hoe zou dit er dan uitzien of wat als er iets extra's toegevoegd word? Tijdens deze wedstrijd wil ik op een leuke en gezellige manier hersenen laten kraken en diep nadenken over alle wat als vragen. Het is belangrijk dat je dus erg creatief bent en enigszins de boeken, serie of film kent en over de basis het één en ander al weet. Verschillende aspecten zullen zorgen dat iedereen mee kan doen aan de wedstrijd.

    Hoe?

    Deelnemers:
    - Ik ben opzoek naar minimaal 5 en maximaal 20 deelnemers.
    - Van hen verwacht ik dat zij actief mee doen met de wedstrijd en niet na 1 opdracht gelijk afhaken.
    - Denk dus goed na of je er genoeg tijd en zin in hebt.

    Puntentelling en rondes:
    - Er valt niemand af!
    - Per opdracht kun je maximaal 10 punten verdienen.
    - Aan het einde van de wedstrijd wint degene met de meeste punten.
    - 1 ronde duurt 1 week.
    - De wedstrijd duurt dus 6 tot 7 weken.
    - Ik kijk zo snel mogelijk na.

    Jokers
    - Iedereen krijgt 2 jokers, je mag dan je opdracht een week later inleveren.
    - Let op! Dat betekend dus dat je meestal 2 opdrachten tegelijk moet inleveren.
    - Lever je niets in betekend 0 punten.
    - Lever je te laat in dan halveert je punt van die opdracht.

    Prijs:
    Natuurlijk gaat het om de plezier en creativiteit maar degene die wint wil ik gaan belonen met een spotlight naar keuze en natuurlijk eeuwige roem.

    Regels:
    - De Quizlet huisregels
    - Plagiaat betekend uit de wedstrijd gezet.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Opdrachten lever je in d.m.v. een pb naar mij, ik zet het in een wedstrijd story.

    Deelnemers:
    - Taeralsahfer
    - Bellum
    - Jehan
    -Necessity
    - Kingsleigh 1 joker gebruikt opdracht 1



    https://www.quizlet.nl/stories/163578/shadowhunterswedstrijd/ Verhaal voor alle opdrachten en gedoe.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 18:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik moet me helaas afmelden voor de wedstrijd. Ik merk dat Q. m’n scriptie heel erg aan de kant schuift en dag mag eindelijk echt niet, dus ik heb hier helaas geen tijd voor. Het spijt me heel erg en wens de overige deelnemers veel succes.


    Absolutist schreef:
    Ik moet me helaas afmelden voor de wedstrijd. Ik merk dat Q. m’n scriptie heel erg aan de kant schuift en dag mag eindelijk echt niet, dus ik heb hier helaas geen tijd voor. Het spijt me heel erg en wens de overige deelnemers veel succes.
    heel erg jammer maar ik snap het wel. een scriptie is wel iets belangrijker dan een wedstrijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuke opdracht, maar zoals ik al van tevoren voorspelde, waarschijnlijk heb ik te weinig tijd. Eerste opdracht moet helaas een joker, want vanavond ga ik niet redden


    It's never gonna happen, Guys.

    Kingsleigh schreef:
    Leuke opdracht, maar zoals ik al van tevoren voorspelde, waarschijnlijk heb ik te weinig tijd. Eerste opdracht moet helaas een joker, want vanavond ga ik niet redden
    Dat is goed, dank je voor het op tijd doorgeven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben eindelijk begonnen met het kijken van de serie om me meteen te realiseren dat ik de eerste opdracht verpest heb, maar laten we dat negeren :') Zijn jullie niet trots? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik ben eindelijk begonnen met het kijken van de serie om me meteen te realiseren dat ik de eerste opdracht verpest heb, maar laten we dat negeren :') Zijn jullie niet trots? :'D
    XD ik vond hem anders er al zeer tof uitzien hoor, maar goed dat je bent begonnen met kijken =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Vergeet niet dat jullie zaterdag nacht om 00 uur de opdracht inleveren of een joker in te zetten!

    ik had hem zelfbegrepen als in vanavond maar nu twijfel ik? Als het nog kan zet ik wel een joker in:$


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    De link naar de story doet het trouwens niet.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh dan zal ik er vandaag eens even naar kijken. Het was eigenlijk de bedoeling dat vannacht alles was ingeleverd, maar ik merk dat er toch onduidelijkheid is/was daarom mag hij vandaag tot 12 uur vannacht ingeleverd worden. Linkje doe ik strakjes na het eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Opdracht 2 staat online.
    Beoordelingen en alles online gebeurd zodra alles is ingeleverd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Poeh, ik vind dit een lastige opdracht. Ik ben niet echt bekend genoeg hiermee om zo even iets te kunnen bedenken :')
    Maar moeten we er ook een one shot bij inleveren van die scène, of is een globale beschrijving van 'dit is anders en daardoor loopt dat en dat anders dan het deed met die gevolgen' genoeg?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Poeh, ik vind dit een lastige opdracht. Ik ben niet echt bekend genoeg hiermee om zo even iets te kunnen bedenken :')
    Maar moeten we er ook een one shot bij inleveren van die scène, of is een globale beschrijving van 'dit is anders en daardoor loopt dat en dat anders dan het deed met die gevolgen' genoeg?


    Dat is geheel aan jou. Zolang het uitgebreid genoeg is wat de gevolgen zijn. Mocht je hulp nodig hebben qua inspiratie ben ik zeker bereid om mijn wat als situaties te delen (;


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben dit weekend er niet dus ik zou graag mijn joker inzetten voor de tweede opdracht! Thank you !


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik wil ook graag m'n joker inzetten. Ik ga t echt niet halen vandaag.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sorry voor de late reactie. Morgen werk ik alles bij er kwam even iets tussen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan