I feel weird. Aan de ene kant ben ik erachter gekomen dat ik één van mijn tentamens toch niet spectaculair gefaald heb - helemaal niet, zelfs - , waardoor ik dus niet hoef te leren voor de herkansing... Aan de andere kant wacht ik nog steeds op mijn cijfer van het andere tentamen, waarvan ik vrij zeker weet dat ik die WEL gefaald heb, en misschien moet ik vast beginnen met leren maar ugh...... Also het is awkward dat ik tegen iedereen heb lopen klagen over dat cijfer en her en der om hulp heb zitten vragen en WHOOPSIE dat was helemaal niet nodig........... ALSO ik zou eigenlijk mijn paper moeten inkijken maar ik heb er een 6,4 op en dat is het soort cijfer waarbij ik bang ben voor het commentaar because I'm fragile AF en ben gewend om hoger te halen op papers........UGH DIT ZIJN ZULKE LUXEPROBLEMEN REALLY BUT I STILL FEEL WEIRD.
Ennnn ja ik had misschien toch wel kunnen koken deze week dan als ik toch niet zoveel hoef te leren RIP mistakes were made. Zou ik mezelf nog kunnen inschrijven? probably not want dan moet ik iemand anders van de lijst kicken lol which is probably not.......great.
There is freedom in the dark.