Okay, dus ik heb vandaag mijn eindbeoordeling van mijn stage gehad. En ik heb een 6. Nou zijn er genoeg mensen die dan denken 'ah een 6 top', maar nee niet fucking top. Ten eerste is het kut om een 6 te krijgen wanneer je niet anders hoort dan 'als jij het niet haalt dan weet ik het niet' 'die instellingsdocent is makkelijk' 'haal je makkelijk' blabla en op stage zelf alleen maar goede feedback krijgt, en ten tweede als ze erbij zeggen 'maar het had op basis van dit gesprek ook een onvoldoende kunnen zijn' en de enige reden dat dat dus niet het geval is, waarschijnlijk de goede feedback van stage zelf is. En als ze dan ook nog zeggen 'zie het als een wake up call' en 'ook omdat je werkbegeleider niet mee was om dingen toe te lichten he' en je dus een 'net een 6' krijgt van mensen die je letterlijk nooit op stage bezig zien omdat ze van school zijn. Maar die je puur beoordelen op hoe je jezelf presenteert, en laat dat nou gewoon toevallig iets zijn waar ik echt zwaar in suck. Maar echt, zwaar. Ik ben er sowieso ruk in, en op het moment dat twee beoordelaars, twee werkbegeleiders van andere stagiaires en drie andere stagiaires naar je zitten te kijken klap ik gewoon dicht en is het klaar.
En dan op het einde ook nog zeggen 'maar wat vind je leuk aan verpleegkundige zijn'? Okay, vraag je dit omdat je denkt 'wat vind je er eigenlijk leuk aan want je doet het best kut naar mijn idee' of is het een soort van 'cheer up, herinner jezelf eraan wat je er leuk aan vindt'. Nou, op deze stage vrij weinig, maar hey, het is een voldoende.
Ja I know, het is een voldoende. Maar fuck shit man.