ik vind het niet zo gek dat je moeder het niet wilt kopen, dat gebeurt namelijk ook bij mij want ik krijg ook niet altijd alles wat ik meevraag van de supermarkt, en dat is normaal voor mij. Ik ben zo opgevoed (: Bij mijn gastgezin was dit hetzelfde. Ik vroeg heel vaak chocolade (en je hebt dus een goedkoop merk en een duurder merk, allebei heel lekker maar soms ben ik het goedkope merk beu of hebben we er gewoon nog van liggen) en vraag ik of ze de “beste” chocolade willen kopen, maar heel vaak zeiden ze nee. Dat was heus niet omdat ik het was, want dat zeiden ze ook tegen mijn broertje en zusje. Ze kochten het op speciale momenten; bij een lange autorit of zo en dan deelden we de reep.
Ik denk dat het kinda een luxeprobleem is haha ja natuurlijk wil je graag dat ijs, maar je bent ook al iets ouder en misschien beginnen je ouders je meer los te laten waardoor je zelf meer dingen moet betalen en een beetje het besef krijgt wat een euro waard is; je een beetje minder verwennen zoals vroeger (?)
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys