• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 14:07 ]

    Sombre schreef:
    Laten we zeggen dat ik Hunter en Bella ook erg erg erg ship, HELLA CUTE < die woord grap, hehe, slecht sorry.


    Haha, een vriendin van mij heet Hella en die grap wordt gewoon echt te vaak gemaakt xD

    Axel is nu ook af!


    chaos makes the muse

    Sturmfrei schreef:
    Axel is nu ook af!


    Hij staat erbij

    Nu ik Axel zie baal ik dat ik geen dame heb genomen, ;")


    - thank you for existing -

    Tot dusver zie ik voor Raelynn inderdaad Nicholai wel voor me (maar ace, poor Rae, she just needs to feel loved + ik heb persoonlijk de angst dat hij er straks met Luis vandoor gaat en mijn hart breekt al), maar Axel zou ook zeker haar aandacht weten te trekken. ^^ Nu ben ik wel helemaal benieuwd naar de andere mannen, want die er tot dusver staan zijn wel echt interessant. Arme dames weten straks niet wat ze moeten doen met al die aantrekkelijke modellen. Alhoewel de dames zijn op hun beurt ook wel stuk voor stuk jammie.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 22:54 ]


    — I was lightning before the thunder —

    Sombre schreef:
    Laten we zeggen dat ik Hunter en Bella ook erg erg erg ship, HELLA CUTE < die woord grap, hehe, slecht sorry.


    Saaame! Inderdaad hellaaa cute ahaha ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Firewood schreef:
    Tot dusver zie ik voor Raelynn inderdaad Nicholai wel voor me (maar ace, poor Rae, she just needs to feel loved + ik heb persoonlijk de angst dat hij er straks met Luis vandoor gaat en mijn hart breekt al), maar Axel zou ook zeker haar aandacht weten te trekken. ^^ Nu ben ik wel helemaal benieuwd naar de andere mannen, want die er tot dusver staan zijn wel echt interessant. Arme dames weten straks niet wat ze moeten doen met al die aantrekkelijke modellen. Alhoewel de dames zijn op hun beurt ook wel stuk voor stuk jammie.



    Of Luís met Nic.

    Maar hé makes sense dat het allemaal aantrekkelijke mensen zijn want het is een tv programma.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Melding

    Lieve mensen,
    Ik wilde even laten weten dat ik de reservatie van Occhio weg heb gehaald. Ik heb naast het reserveren van de rol nog niks van haar gehoord, maar dat is eigenlijk niet echt een probleen. Wel heb ik liever niet dat er iemand van 15 mee doet aan een RPG waar mogelijk veel 16+ in voorkomt. Ik wil daar zelf in ieder geval niet voor verantwoordelijk zijn. Ik hoop dat dit door iedereen begrepen wordt en niemand hier een probleem mee heeft.

    BesidesYou schreef:
    Melding

    Lieve mensen,
    Ik wilde even laten weten dat ik de reservatie van Occhio weg heb gehaald. Ik heb naast het reserveren van de rol nog niks van haar gehoord, maar dat is eigenlijk niet echt een probleen. Wel heb ik liever niet dat er iemand van 15 mee doet aan een RPG waar mogelijk veel 16+ in voorkomt. Ik wil daar zelf in ieder geval niet voor verantwoordelijk zijn. Ik hoop dat dit door iedereen begrepen wordt en niemand hier een probleem mee heeft.

    Begrijpelijk, ik heb er geen problemen mee


    I was an angel living in the garden of evil

    Firewood schreef:
    Tot dusver zie ik voor Raelynn inderdaad Nicholai wel voor me (maar ace, poor Rae, she just needs to feel loved + ik heb persoonlijk de angst dat hij er straks met Luis vandoor gaat en mijn hart breekt al), maar Axel zou ook zeker haar aandacht weten te trekken. ^^ Nu ben ik wel helemaal benieuwd naar de andere mannen, want die er tot dusver staan zijn wel echt interessant. Arme dames weten straks niet wat ze moeten doen met al die aantrekkelijke modellen. Alhoewel de dames zijn op hun beurt ook wel stuk voor stuk jammie.

    Het hele idee van het programma is toch dat er onderling jaloezie ontstaat als meer mensen op dezelfde mikken? :Y)

    Maar het zijn echt allemaal leuke personages tot nu toe!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    -- Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Necessity schreef:
    (...)
    Het hele idee van het programma is toch dat er onderling jaloezie ontstaat als meer mensen op dezelfde mikken? :Y)

    Maar het zijn echt allemaal leuke personages tot nu toe!


    Precies, dat gaat het ook leuk maken. (: Zo bedoelde ik het ook lol.


    — I was lightning before the thunder —

    Oh en by the way als niemand die mannenrol op zich wil nemen, dan heb ik eventueel wel een idee voor een personage? (:


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Oh en by the way als niemand die mannenrol op zich wil nemen, dan heb ik eventueel wel een idee voor een personage? (:


    Taeralsahfer is erover aan het nadenken, maar als zij hem niet wilt mag jij hem hebben. Super fijn om te weten dat hij dus in ieder geval opgevuld wordt en het RPG door kan gaan (:

    Hahah ik post letterlijk net in het rollentopic dat ik alvast wat wil claimen :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.