Wat een feest, ik ben onderhand al vier uur aan het reizen en nog lang niet op mijn eindbestemming. Omdat ik vast sta in Den Bosch en het nog zeker een uur duurt voordat de treinen weer gaan rijden - als ze überhaupt nog gaan rijden - heb ik besloten om hier maar een soort van liveblog te beginnen over mijn reis. Want, tja, wat doe je anders? Ik heb ook geen boek of iets mee (want ach ik dacht maar 1.5 uur onderweg te zijn) en mijn telefoon heeft nog maar 40% batterij dus ik durf ook niet meer te Candy Crushen.
Nou, op dit moment ben ik aan het overwinteren in Bagels & Beans en zit ik helemaal alleen achter een tafeltje. Helaas niet met de knappe jongen die ik net in de trein heb ontmoet - no joke, hij was én aardig én gezellig én ook nog eens knap. Beetje jammer dat ik zijn nummer niet durfde te vragen.
Zijn er toevallig anderen die onderweg zijn, of die toevallig ook in Den Bosch gestrand zijn? Dan kunnen we elkaar gezelschap houden!
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...