• Hey,

    Weet er iemand een paar liedjes die van dit jaar zijn? Want ik vind er een paar leuke niet.
    En misschien weten jullie die wel als jullie mij kunnen helpen. :) Bedankt.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wat voor muziek luister je?


    16 - 09 - '17

    Je zou eens in de Top 40 kunnen kijken. Daar staan de liedjes in die nu vooral gedraaid worden.

    Reigns schreef:
    Wat voor muziek luister je?


    Wel de muziek van nu pop,hip-hop een beetje van alles in die stijl.

    Er was zo een tune van een liedje : All my friends and dan iets met It's up twilight.

    Geen idee of iemand die kent?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wat vind je van Bruno Mars?

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Wel de muziek van nu pop,hip-hop een beetje van alles in die stijl.

    Er was zo een tune van een liedje : All my friends and dan iets met It's up twilight.

    Geen idee of iemand die kent?


    Ik zal je straks een pb sturen met een paar liedjes.


    16 - 09 - '17

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Wel de muziek van nu pop,hip-hop een beetje van alles in die stijl.

    Er was zo een tune van een liedje : All my friends and dan iets met It's up twilight.

    Geen idee of iemand die kent?


    Deze? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kalanithi schreef:
    (...)


    Nee die is het niet. Het was dacht ik een mannen stem ja :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    "All my friends" deed mij direct denken aan Heathens van Twenty One Pilots. Maar ik denk niet dat je die bedoelt haha.
    Voor het soort muziek dat je zoekt, zou je inderdaad eens in de Top 40 kunnen kijken of op populaire playlists op Spotify. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    "All my friends" deed mij direct denken aan Heathens van Twenty One Pilots. Maar ik denk niet dat je die bedoelt haha.
    Voor het soort muziek dat je zoekt, zou je inderdaad eens in de Top 40 kunnen kijken of op populaire playlists op Spotify. (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Apaixonar schreef:
    "All my friends" deed mij direct denken aan Heathens van Twenty One Pilots. Maar ik denk niet dat je die bedoelt haha.
    Voor het soort muziek dat je zoekt, zou je inderdaad eens in de Top 40 kunnen kijken of op populaire playlists op Spotify. (:


    Nee want die ken ik al lang en die hoor ik ook graag :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Je kunt naar verschillende playlisten kijken op Spotify? Daar staat vast ook wel wat tussen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rhaeqar schreef:
    Je kunt naar verschillende playlisten kijken op Spotify? Daar staat vast ook wel wat tussen.


    Ja daar begin ik niet mee. Als ik elke afspeellijst moet afzoeken ga ik nog lang bezig zijn ze.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,