• Weet je hoe fijn! Ik ben aangenomen om 4 maanden op een camping in Venetië stage te gaan lopen in de zomer! Ik vind het zo gaaf!

    Wat is jullie leukste stage geweest?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh wauw, dat klinkt dus echt geweldig en interessant. Ö Daar zou ik zelf ook erg enthousiast over worden haha.

    Zelf heb ik nooit interessante stages gehad, helaas.


    — I was lightning before the thunder —

    Omygod. Wat leuk! Heel veel plezier alvast!
    Ik hou zoveel van Venetië. Heb er in een vakantie een paar dagen een huisje gehuurd waardoor ik iedere ochtend vroeg al op het San Marcoplein kon zijn en het nog niet bezaait was met toeristen. Ugh. Ik zou er graag weer naartoe willen gaan.

    Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik niet deze zomer misschien een baantje op een vakantie-locatie wil zoeken... ik heb tot nu toe nog niets op de planning staan dus...

    Oh wat leuk! Italië is echt een geweldig land. Veel plezier daar!
    Mijn leukste stage was op een talenschool in Londen waar ik vijf maanden stage mocht lopen. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Oh wauw dat is echt supergaaf haha, mij lijkt het aan de ene kant heel tof om in de zomer te werken op een camping, maar aan de andere kant zo vermoeiend en zeker als animatie lid -wat ik dan zou doen- heb je echt geen vrijheid en kun je nergens heen (':


    You were born original, don't die as a copy.

    Venetië is echt mooi, heel veel plezier daar! Echt awesome dat je je stage kunt doen in zo'n mooie stad (:
    Ik heb deze zomervakantke pas mijn eerste stage in een ziekenhuis ergens (maar ik weet nog niet waar).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wow! Erg gaaf. Dat gaat vast erg tof worden daar (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    KyloRen schreef:
    Omygod. Wat leuk! Heel veel plezier alvast!
    Ik hou zoveel van Venetië. Heb er in een vakantie een paar dagen een huisje gehuurd waardoor ik iedere ochtend vroeg al op het San Marcoplein kon zijn en het nog niet bezaait was met toeristen. Ugh. Ik zou er graag weer naartoe willen gaan.

    Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik niet deze zomer misschien een baantje op een vakantie-locatie wil zoeken... ik heb tot nu toe nog niets op de planning staan dus...


    Kom ook naar Venetië!!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    (...)

    Kom ook naar Venetië!!

    Ik denk dat ik legit even ga kijken of er opties zijn.

    Thanks all! ♥ ♥ ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mijn leukste stage was jaren geleden bij een manege bij mij in de buurt. waar ik gelukkig nu weer werk. c:

    wat leuk! succes daar! :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus