• ... chocolademelk!

    Sinds ik met het hbo ben begonnen, drink ik insanely veel chocolademelk (en ik eet ook enorm veel noedels, maar dat ter zijde. Al ben ik nu wel noedels én chocomel naar binnen aan het werken hehe)
    Ook mijn klasgenoten lijken erg veel chocolademelk te drinken.

    Wat drink/ eet jij het liefst als je met school/werk bezig bent?
    Laten we de alcoholische dranken erbuiten laten, want die zijn wel erg voordehandliggend.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Varekai schreef:
    (...)


    Haha, nu je het zegt.. :')


    26 - 02 - '16

    De verse vruchtensappen van de Albert Heijn. :Y) Die zijn kapooooot lekker. En sojamelk. Heel veel sojamelk. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Varekai schreef:
    (...)


    Omg, daar was ik vroeger zo fan van hè


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Varekai schreef:
    (...)


    Hahahaha same


    look at the stars, look how they shine for you;

    Energy en koffie


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik neem m'n eigen thee mee, want dat is belachelijk duur op school.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Thee of koffie (ik heb sinds kort een pas waarmee ik gratis koffie kan halen op de uni :Y)). En verder drink ik eigenlijk gewoon de hele dag door water.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Heeeeel veel vruchtensap, en anders ice tea of water

    Eigenlijk gewoon water of thee, soms bij lunch chocolademelk. En qua eten geen idee, meestal eet ik niet echt tussendoortjes tijdens het studeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    In mijn studietijd leerde ik een kopje koffie waarderen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Melk, cola, groene thee zijn wanneer ik thuis ben wel echt drankjes die ik in liters zowat achterover sla, haha
    Om de zoveel tijd haal ik wel eens blikjes Energie maar verder eigenlijk wel veel thee.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 23:26 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik drink veel water lol, en af en toe een blikje energy. Ik merk wel dat ik steeds vaker kipnuggets eet (van de McDonalds wel)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik drink op het werk alleen thee en water. Thuis drink ik bruiswater. Af en toe een glas cola of fanta. En ook af en toe eens een glaasje drank. Ik heb bijvoorbeeld nog wat zelfgemaakte cider van iemand gekregen en die moet dringend op. Dus ik drink af e toe wel iets dat bijna gaat vervallen haha.
    Oh en soms krijg ik opeens ook goesting in chocomelk. Op het werk haal ik er dan een uit de machine en thuis maak ik hem zelf met nesquick en melk. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury