Nothing can substitute experience.
Beste Q'ers — Vandaag is de dag dat onze meer dan geliefde Matty (aka awesome Plunkett) op het vliegtuig stapt om aan een episch, gigantisch avontuur te beginnen — studeren in Amerika (voor meer informatie, klik hier). Matty zweeft as we speak hoog in de lucht (wat ze verdomde spannend vindt) en over zo'n negen uur heeft ze een tussenstop. Nu wil ik dit topic gebruiken om Matty een berichtje achter te laten, een hart onder de riem te steken, succes te wensen of te laten weten wat jij het leukste vindt aan Amerika waardoor kan zien dat wij haar zeker niet gaan vergeten. Q'ers — Oh, say can you see by the dawn’s early light?! * vouwt hand plechtig over borst heen * Allerliefste Matts — Damn, wat heb ik ontzettend veel respect voor jou dat je deze reis gaat maken en wat zul jij veel awesome, bijzondere en spannende dingen gaan beleven. Geniet van iedere minuut, iedere seconde dat je daar bent. Weet dat ik hier smachtend zit te wachten op je foto's en verhalen. Maar ook dat ik er hier ben als het even tegen zit en je alles er uit moet gooien. Mattsie, wees trots op jezelf en wat je de aankomende maanden gaat doen — niet iedereen durft zo'n dappere stap te zetten, maar jij doet het verdomme even. God, wat ben ik stiekem toch een partij jaloers op jou. Als je hier terug bent in Nederland, wil ik álles (echt álles) over je reis horen — en dan niet via een pietluttig PB'tje maar onder het genot van een drankje en iets lekkers (en een LOTR marathon). Reis ver Drink wijn Denk na Lach hard Duik diep Kom terug ——— Spinvis Dikke knuffels & kusjes, Mirts |
Today we rise is it hopeless, yep you said it we might as well forget it tomorrow we'll regret it but today we rise. Oh my God will we regret it but today we rise. ——— Galavant |
•