Is echt vreselijk. Mijn hele slaapritme is verpest en dan moet je weer vroeg opstaan en dingen doen enzo want verantwoordelijkheden
Wie heeft er nog meer moeite met vandaag?
Ik hoef op maandag niet zo vroeg op te staan omdat mijn lessen pas om 1 uur beginnen. En vandaag was ik toevallig vrij omdat de docent ziek is.
Ik moest alleen naar mijn komende stage om nog wat laatste dingen te bespreken voor ik begin.
Ik heb wakker gelegen tot een uur of half vijf, toen maar een kopje thee gedronken en kon ik eindelijk tot rust komen en ben ik in slaap gevallen. Vervolgens ging mijn wekker om tien uur, maar toen die ging dacht ik: NOPE IK BEN NOG ECHT VEEL TE MOE en heb hem uitgesteld naar een uur later en een uur later dacht hetzelfde en toen ben ik om half een weer wakker geworden en om kwart over één ben ik opgestaan. Ik moet vanavond echt even iets explosiefs doen waardoor ik mijn slaapritme weer terug krijg ugh
Ik was gelukkig vrij vandaagn
Afgelopen weekend was ik met een groep mensen in een huisje in zo'n bungalowpark. We gaan de almanak maken van dit jaar en dit was een intergratie uitje. We speelden heel veel spelletjes, dronken wat en gingen nachten achter elkaar laat naar bed. Dus dat was een vreselijke maandagochtend. :'D
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
Ik haat maandagen zoiezo al en deze was wel uitzonderlijk erg
Ik heb 4 praktijkassesments voorbereid en kreeg vandaag te horen welke 2 ik heb (ze zijn volgende week) en ik heb precies de 2 die ik het naarst/moeilijkst vind.
Daarnaast had ik ook een hele lange dag met aallemaal verplichte lessen terwijl ik me echt zo slecht voelde. Maarnik heb alles overleefd
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one