Is echt vreselijk. Mijn hele slaapritme is verpest en dan moet je weer vroeg opstaan en dingen doen enzo want verantwoordelijkheden
Wie heeft er nog meer moeite met vandaag?
Speciaal op tijd gaan slapen gisteren, maar ik kon de slaap niet vatten. En dan was mijn vriend nog aan het rond crossen om middernacht....
Later komt hij met veel lawaai om 2u30 te bed...
Rond 6u begint hij flink te snurken... Natuurlijk gaat niet zo superveel later de wekker!
Meh, ik voel de slaap dik in mijn ogen prikken. Vandaag wordt een hel!
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
taeh schreef: Haha, tijdens de vakantie ging ik pas om zes uur 's ochtends slapen en nu moet ik om dat uur wakker worden. :'')
Ik sliep de laatste paar dagen pas rond een uur of 4 en dan tot een uur of 12. Nu moet ik inderdaad ook rond een uur of 6 eruit en boy, I'm dying over here ;-;
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO
Eledhel schreef:
Het meest jaloers ben ik op de mensen die in februari alweer voorhaarsvakantie hebben, terwijl mijn uni lekker zonder pauze doorgaat tot de zomer ):
Jap. Helemaaal kapot omdat mijn hersenen het leuk vonden om om 4:30 wakker te worden omdst ik gewn huis kon kopen in mn droom. Tot 6:00 niet meer geslapen. Gelukkig wel eerste uur vrij.
Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.
Same!
Ik had er echt geen zin in vanochtend
Het was vroeg, (6.45 uur) ik kon maar niet in slaap vallen en dan is het ook nog zo koud buiten
My bed was so comfortable
Maar gelukkig hoef ik maar tot 2 uur te werken dus opzich valt het dan wel mee haha