• Ik ben op dit moment enorm aan het twijfelen om mee te doen met SOTY of FOTY maar daarvoor heb ik dus een cover nodig.
    Nu heb ik er een aantal gemaakt maar kan ik niet kiezen en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.

    Cover 1



    Cover 2



    Cover 3



    Bovendien heb ik ook een gif gemaakt en ik moet toegeven dat daar momenteel mijn voorkeur naar uit gaat maar ik moet even checken of dat mag als cover bij SOTY. Nu heb ik ook nog een vraag wat betreft die gif. Weet er iemand een goede site waar je gifs kan maken zonder watermerk en hoe upload ik een gif hier op Quizlet of gaat dat niet?

    klik

    Jullie zijn alvast enorm hard bedankt allemaal!

    update: Omdat jullie massaal voor cover 1 stemde, heb ik besloten daar een gif van te maken waardoor de cover waarschijnlijk het volgende wordt: (mits een paar kleine aanpassingen)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 15:45 ]

    Welke cover heeft jullie voorkeur


    cause i'm a little unsteady

    Cover 1!


    -

    1, overduidelijk :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Cover één!

    De gif is ook wel oké, maar ik zou het veranderen van kleur naar zwartwit misschien toch iets trager doen. (:


    The soul needs autumn.

    1!!! prachtig


    What worries you, masters you.

    Ik vind 1 en 3 allebei hele mooi, zou toch denk ik voor zou kiezen. Ik vind de gif zelf niet zo leuk

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 12:32 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind de tweede ietsjes aan de magische kant, persoonlijk. De eerste heeft mijn voorkeur.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Een.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    update: Omdat jullie massaal voor cover 1 stemde, heb ik besloten daar een gif van te maken waardoor de cover waarschijnlijk het volgende wordt: (mits een paar kleine aanpassingen)


    cause i'm a little unsteady

    Gaaf!


    And then we'll see it.

    Maar de titel is dus "Gewereld"?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oceaanwind schreef:
    update: Omdat jullie massaal voor cover 1 stemde, heb ik besloten daar een gif van te maken waardoor de cover waarschijnlijk het volgende wordt: (mits een paar kleine aanpassingen)



    Dit ziet er echt supercool uit!


    Mhm?

    Aisa schreef:
    Maar de titel is dus "Gewereld"?

    Jep maar dat gaat in het verhaal duidelijk worden. Ik weet dat 'gewereld' niet bestaat maar tja op een of andere manier paste dat woord toch perfect bij mijn verhaal :) Dus ik dacht laat ik even gebruik maken van mijn vrijheid als amateurschrijver en een neologisme gebruiken.

    @Bartok bedankt :)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:02 ]


    cause i'm a little unsteady