Ik ga mijn plan om mijn boek te drukken doorzetten. Dus hierbij mijn volgende topic: ik heb hulp nodig bij mijn flaptekst.
Het verhaal gaat over Fay en Noah. Fay is een meisje dat naar Amsterdam is verhuisd het doelwit is van allerlei pesterijen.
Noah is een rijke jongen met een butler die het hilarisch vindt om wat vermaakt te hebben in de vorm van een gepestte Fay. Fay heeft het niet alleen op school moeilijk, maar ook thuis krijgen zij en haar broer regelmatig klappen van hun alcoholverslaafde vader. Op een dag ziet Noah haar blauwe plekken en gaat hij nadenken. Hij beseft dat niet iedereen het zo makkelijk heeft als hij.
Nu de flaptekst die ik heb geschreven:
Noah leeft als een vorst.
Fay glijdt altijd uit bij vorst.
Wanneer Fay naar Amsterdam verhuist, heeft Noah zijn nieuwe speeltje gevonden. Hij haalt veel plezier uit de nare opmerkingen die hij naar de nieuwkomer maakt.
Op een dag moeten ze gedwongen naast elkaar zitten en valt Noah iets op aan het meisje. De rijkeluisjongen komt erachter dat niet voor iedereen alles zo vanzelfsprekend is als voor hem. De meeste mensen worden nat als hij met zijn scooter door een plas rijdt.
Ik hoor heel graag tips en kritiek.
Joehoe, kussies enzo.
look at the stars, look how they shine for you;