• Ja, dat mag je zelf invullen. Mijn vraag is veel belangrijker!

    Welke soep eten jullie graag?

    Ik heb vorige winter best wat soep gemaakt en ingevroren. Maar intussen is die voorraad op. En ik neem wel eens graag soep mee tijdens de middag op het werk.
    Maar om inspiratie op te doen, zou ik graag willen weten welke soep jullie lekker vinden. =)

    Laat jullie horen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Varekai schreef:
    Aspergesoep
    Hele dikke vette goedgevulde groentesoep

    Hmm, ik eet niet graag asperges en het is nu ook niet het seizoen. Misschien in het komend aspergeseizoen...

    Klaar schreef:
    Lepel. (krul)
    Ik houd van m'n ma haar courgettesoup (andere courgettesoep vind ik vies, haha). :Y) Of vikingsoep, dat is echt fantaaaaaaastisch lekker. Al weet ik niet precies wat daar in zit. Ik zou het eens moeten navragen, haha. Maar die is dus echt echt echt goed. My favorite.

    Die staat niet in mijn kookboek haha. =P

    Tortitude schreef:
    Vork :Y)

    Ik ben echt gek op kippensoep ;3

    Dat kan ik nog wel eens doen. Dat is lang geleden. Ik heb ooit eens lekkere kip-velouté gemaakt. Maar dan spreek ik over 10 jaar geleden, nog op school. Eens zien of ik dat recept nog ergens heb liggen!

    KyloRen schreef:
    Groentesoep en tomatensoep (vooral die crème versie) :Y)

    Ik heb voldoende room in de koelkast staan per toeval. ^^

    Chilton schreef:
    Soep eet je met een klapstoel, toch?

    Kippensoep it is!
    Of anders Chinese tomatensoep.

    Helemaal, en dan zet je dat kommetje soep op de klapstoel, en heel voorzichtig klap je het dicht terwijl je eronder ligt. Lekkerste manier ooit!

    Varekai schreef:
    Oh of kaassoep!

    Nee, echt? Nog nooit van gehoord?

    taeh schreef:
    mes *O*

    Ik hou zo van die Roycotomatensoep oh mijn god met die croutons CRONCH

    Dat zijn de noodoplossing-soepjes. ^^

    Xyloto schreef:
    Oké, ik vind dit een beetje creepy, want wij aten vanavond soep en mijn vader zei dat zinnetje ook nog :')
    Wij eten eigenlijk altijd zelfgemaakte tomatensoep met heel veel groenten erin. ^^

    Stiekem hadden wij dit afgesproken. ^^

    Jolllly schreef:
    Mosterdsoep en champignonsoep zijn mijn top twee denk ik, maar ik ben geen grote soepfan though.

    Mostersoep is een nieuwe in mijn ogen. Nog nooit van gehoord! Ö

    Ringwraith schreef:
    Kippensoep <33

    Yummie!

    McNuggets schreef:
    Ik eet soep altijd met stokjes. Heel praktisch.

    IK HOU ZOVEEL VAN CHAMPIGNONSOEP HOLY HEAVEN

    Champignonnen zijn mijn ding helaas niet. D:

    Ghehe, lekker lange post waarschijnlijk. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Erwtensoep! Met onze eigen rookworst dan haha of aspergensoep, ook erg lekker!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Linzen soep heel lekker met een paar druppels citroensap,Kippensoep en natuurlijk Tomatensoep


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Tomaten-groentensoep van mijn papa is hemels. maar andere tomatensoep is ook lekker.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scandal schreef:
    (...)
    Champignonnen zijn mijn ding helaas niet. D:

    Ghehe, lekker lange post waarschijnlijk. :Y)


    https://www.feeling.be/lifestyle/food/recept-vikingsoep-met-rode-biet-en-zoete-aardappel-met-mierikswortelcreme
    Staat hier. Het is met rode bieten en zoete aardappel, waar ik persoonlijk geen fan van ben, maar in soep is het echt machtig lekker. Vind ik, tenminste, haha. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Varekai schreef:
    Oh of kaassoep!


    Kaassoep? Was dat? Rare...


    Geloof niet alles wat je denkt

    Erwtensoep met rookworst! Vandaag nog gegeten (he Elisa :D)!
    En linzensoep en pompoensoep zijn ook echt geweeeeeeldiig!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Tortitude schreef:
    Vork :Y)

    Ik ben echt gek op kippensoep ;3


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Klaar schreef:
    (...)

    https://www.feeling.be/lifestyle/food/recept-vikingsoep-met-rode-biet-en-zoete-aardappel-met-mierikswortelcreme
    Staat hier. Het is met rode bieten en zoete aardappel, waar ik persoonlijk geen fan van ben, maar in soep is het echt machtig lekker. Vind ik, tenminste, haha. :Y)

    Oh, klinkt best lekker ja.
    Ik heb een receptje voor zoete aardappelsoep, ook geweldig!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik eet graag uiensoep, maar dan wel van die hele fancy, of pompoensoep. In de winter eet ik het liefst ewrtensoep(wel zonder vlees)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kippensoep, erwtensoep, champignonsoep en Chinese tomatensoep zijn het lekkerrrrrste. 😍


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deze avond heb ik van de restjes uit onze koelkast nog soep gemaakt. Een tomaat-wortel-paprikaroomsoep en een komkommersoepje. De komkommersoep is mijn favoriet van deze 2. :Y)
    Dus als ze afgekoeld zijn, zijn dat weer 10 bakjes voor in de diepvries! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Unox erwtensoep is zoo lekker.
    Of Chinese tomatensoep ook een favourite.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aardappelsoep is echt hemels


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    taeh schreef:
    mes *O*

    Ik hou zo van die Roycotomatensoep oh mijn god met die croutons CRONCH

    OMG SAME
    Heel ongezond oeps maar zo lekker, of de Roycoyomatensoep met extra veel spaghetti :9~
    Maar dat is niet zelfgemaakt, haha. Uhm - in elk geval tomatensoep, hmm. En bepaalde soorten kippensoep.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis