Hey there,
Ik zit met iets en ik kom er zelf niet helemaal uit, ik heb al veel online gelezen maar veel dingen zijn echt van jaren geleden dus misschien dat dat nu niet meer op gaat. Ik zit nu op het HBO en studeer verpleegkunde. Het is mij echter duidelijk geworden dat dit toch echt niet mijn ding is en mijn cijfers vinden dat ook. :') Ik wil dus stoppen en ik hoor heel veel mensen zeggen dat je dit dan voor 1 februari moet doen omdat het je heel veel kan schelen, maar als ik het op zoek kom ik er niet echt uit. Volgens mij zou het betekenen dat je OV en aanvullende beurs omgezet worden in een gift, maar ik heb ook gehoord dat het met je collegegeld te maken heeft. Een vriend van me zegt echter dat je stufi en OV gewoon door kan laten lopen als je je niet uitschrijft en dat je dan 'gewoon' de student bent die niet meer op komt dagen en dat je je ondertussen gewoon voor een andere studie in kan schrijven want je wordt aan het einde toch uitgeschreven. Maar ik dacht ook weer dat je OV en beurs omgezet werden in een gift als je maar één diploma hebt na 10 jaar.
Goed, ik snap het momenteel echt niet meer dus kan iemand het aan me uitleggen? Because I feel very stupid :'D Stufi, OV en niet werken (Ik denk trouwens dat ik het financieel niet eens zou redden met een baantje maar goed) is natuurlijk leuk en aardig, maar als je erdoor in de problemen komt is het minder.
Sorry als het allemaal heel onduidelijk is, maar ik hoop echt dat iemand me kan helpen.
x Dani
El Diablo.