• Hallo Q!

    Onlangs was ik het internet aan het afstruinen en op de een of andere manier kwam ik uit op Neopets, dé site die mijn jeugd compleet maakte. Ik vroeg me af of mensen deze site nog kenden en wie het nog steeds actief speelt. Ik wil weer helemaal opnieuw beginnen aan een account, maar je boy is best slecht in geld fixen, oeps.

    Wie kent dit nog en wie speelt dit nog?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 18:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    Salah schreef:
    (...)
    Blijkbaar was Saarsel vrij, dus ik heb die gepakt, en ik ben direct naar het profiel van mijn oude account gegaan, de nostalgie!


    Ik heb ook mijn oude account teruggevonden, alleen is die gewoon te cringe i can't het is van 8 jaar terug. tOen was ik 6!!!!!!!


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb je een request verzonden Saar


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet mijn oude gebruikersnaam niet meer. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Ik weet mijn oude gebruikersnaam niet meer. D:


    Je kan je aanmelden met je emailadres en dan sturen ze een email met alle gebruikersnamen die gelinkt zijn aan dat adres.
    Of je doet zoals ik en begint opnieuw. *O*


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    (...)

    Je kan je aanmelden met je emailadres en dan sturen ze een email met alle gebruikersnamen die gelinkt zijn aan dat adres.
    Of je doet zoals ik en begint opnieuw. *O*


    Ik had dat geprobeerd maar ik kreeg geen mail, snik. En ik heb er nh nog even geen tijd voor, en ik wil wel een badass username ofc.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Ik had dat geprobeerd maar ik kreeg geen mail, snik. En ik heb er nh nog even geen tijd voor, en ik wil wel een badass username ofc.


    De mail duurt altijd even om aan te komen, maar I get it though! Amerika is belangrijker dan Neopets. (bloos)


    Heaven is a place that we all have

    dad schreef:
    (...)

    De mail duurt altijd even om aan te komen, maar I get it though! Amerika is belangrijker dan Neopets. (bloos)


    Duurt al een uur. D: En atm ben ik bezig met een paper over een of ander onbekende schrijver uit de Verlichting, dus bleeeeeh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Duurt al een uur. D: En atm ben ik bezig met een paper over een of ander onbekende schrijver uit de Verlichting, dus bleeeeeh.


    Ja, dan is het verkeerd, rest in pieces. Oh, wow, dat klinkt allesbehalve leuk rip.

    UPDATE: H E L P IK MOEST DIE FOODCLUBBETS NIET GELOVEN IK HEB NET 10K VERLOREN DHSCSHFSSHGSJACSIAVDIZVS


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb een aanvraag gestuurd naar Neopets voor een password reset (cat) Bid allemaal voor mij! (of kruis je vingers of brand een kaarsje of weet ik veer wat) (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Blijkbaar heb ik drie accounts..... lol. Twee kan ik erin en de ander is bevroren, maar vraag mij niet waarom. :'D Ik weet bij god niet wat daarmee is gebeurd. Wauw, gelukkig ben ik wel blij dat ik mijn officiële account terug heb, want daar staat nog belangrijke dingen op haha. Zeker nostalgie dit. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben zelf ook helaas mn account kwijt


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb een nieuw account gemaakt. :Y) Ik heet mcgonygall hehehe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voeg mij ook maar toe. (bloos) 90sartdad hier


    Heaven is a place that we all have

    Oke het klinkt bekend maar ik weet niet meer wat het is


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    IK HEB VAN ANCHOR MANAGEMENT EEN PIRATE TECHO MORPHING POTION GEKREGEN SCREEEEECH


    Heaven is a place that we all have