• Dat is hoe ik mij voel. Vorige week had ik een Tindermatch en na 3 dagen gaf hij zijn nummer. We appte erop los en hij was echt heel lief. Toen kwam het onderwerp elkaar ontmoeten aan bod en ik gaf aan dat behoorlijk eng te vinden.

    Dus toen stelde hij voor dan kom ik je thuis toch gewoon ophalen. Dan hebben je ouders mij gelijk ontmoet.

    Dus voor het eerst in haar leven heeft Yvonne een date en ik voel mij zo gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    N'awh ik ben blij voor je ^^ mijn nicht heeft haar droomprins ook ontmoet via Tinder en nu wonen ze samen, hehe. Blijf alsjeblief wel op je hoede, op Tinder zitten ook heel wat kikkers.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh super leuk!
    Blijf inderdaad misschien die eerste date toch nog wat op je hoede, wel snel dat hij je ouders wilt ontmoeten?, maar laat dat de pret zeker niet bederven!


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Oh super leuk!
    Blijf inderdaad misschien die eerste date toch nog wat op je hoede, wel snel dat hij je ouders wilt ontmoeten?, maar laat dat de pret zeker niet bederven!
    ik had aangegeven dat ik het toch eng vond en mn ouders ook en daarom stelde hij voor om langs te komen om mijn ouders gerust te stellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat leuk!

    Heel begrijpelijk dat je dit aanvankelijk eng vindt. Zelf zou ik het al een heel geruststelling vinden dat hij gelijk je ouders wil ontmoeten (:
    Toch nog voorzichtig blijven, er zijn heel wat nare mensen op de wereld!

    Dat gezegd zijnde, geniet ervan!

    Mijn vriend en ik hebben elkaar ook op Tinder ontmoet en zijn ondertussen iets langer dan 3,5 jaar samen (: ik hoop dat het voor jou ook zo goed meevalt


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Oh wauw wat lief! Zulke jongens heb je niet meer zoveel die je helemaal op komen halen en begrijpen dat je het eng kan vinden.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Alvast veel plezier gewenst! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjewel allemaal. Plannen zijn wat gewijzigd en ik ben nu al nerveus.

    Hij wilde eigenlijk fietsend maar vanwege de voorspellingen komt hij met de trein. Dan ontmoet ik hem in de hal en mama dropt ons af in de stad, dus een subtiele kennismaking. Dan gaan we wat eten en drinken en ga ik mee naar het station.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah wat super leuk voor je!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Zo leuk! ^^


    What worries you, masters you.

    Super leuk voor je!


    -

    Waaaah dit was een bijzondere ervaring.

    Het was dood eng om op hem te wachten maar hij had heel erg lief een roos meegenomen voor mij. Hij was er om tien over tien op het station en ik was om half vier pas thuis zo gezellig dat het was. volgens mij zijn we als een blok voor elkaar gevallen want om pas elkaar woensdag weer te zien vonden we beide nogal lang duren dus hij gaat morgen met mij mee naar scouting met oudjaars stoken XD

    Misschien wat snel maar het voelt voor ons beide goed en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan