Tortitude schreef:
(...)
I can relate at some point. Mijn aanstaande schoonzus behandelt mij als afval doordat mijn vriend een vriendin heeft gehad waar ze niet mee overweg kon. Haar redenering is dat doordat die ene vriendin in haar ogen niet deugde, dat ik ook niet deug. Het is echt lastig, maar ik ben steeds stappen verder gekomen met het loslaten. Ik weet wie het zegt, dat het meer over haar zegt dan over mij. Maar tbh, ik heb ook wel eens gedacht in de trant van "voor mijn part pleurt ze lekker op", want ik mocht haar echt niet doordat ze mij geen eerlijke kans gaf. Ik wil me echter ook niet tot haar niveau verlagen, ik heb haar ondanks alles wel uitgenodigd op mijn verjaardag en ik doe normaal tegen haar. Dan lijkt het des te stommer wanneer ze raar doet tegen mij en heeft ze uiteindelijk alleen zichzelf, niet mij.
Hugs <3
Ja, maar weet je. Ze is gewoon een heks. Mijn vriend zegt het zelf ook, ze is gewoon een kind met een kind, terwijl ze 2 jaar ouder is dan ikzelf. Ze noemt mij kinderachtig dat ik een aanklacht tegen haar heb ingediend, omdat zij mijn kleding ging verknippen. Nou sorry, maar dat zegt meer over haar dan over mij.
Ze heeft mij tot diep in mijn hart gekrengt. Ik ben bijna een week niet naar buiten geweest en wilde alleen maar in bed liggen. Het is dat mijn vriend mij eruit trok en mij mee naar buiten nam.
Ze blijft mij behandelen als vuil, waar ik ook ben. Ze probeert nog altijd mijn vriend bij mij weg te krijgen, terwijl ze heeft gezegd dat hij haar broer niet meer is sinds hij voor mij heeft gekozen. Ze blijft nare woorden over mij zeggen en ik trek het gewoon niet meer. Tijdens de familiebrunch bleef ze ook zo kijken en steeds met haar vriend over mij lullen. Ik had haar bijna een mes in het hoofd geworpen, maar mijn vriend hielt mij tegen.
Weet je, mensen mogen zeggen wat ze willen hier hoor, maar ik weet hoe de situatie is en hoe graag ik haar zie sterven. En nee, dat wens je niemand toe, maar als je haar kent denk je anders.
Ich liebe dich 27.12.23