Helleu everybody!
Eergisteren heb ik per toeval The Sims Freeplay geïnstalleerd op mijn smartphone. Ik was op zoek naar de 2 Mol-apps om te installeren en toen kwam deze game als suggestie.
Ik als fervente Sims 2 speler was wel nieuwsgierig en heb het dan maar geïnstalleerd. Gisterennacht bleven mijn vriend en ik bij zijn moeder slapen na het Kerstfeestje. En er is dus niet veel te beleven, dus ik had mijn laptop maar meegenomen. Maar eenmaal ik op de laptop zat, moest ik om de een of andere reden op mijn gsm zijn en toen zag ik het spelletje staan. Dus ik heb vanalles liggen uitproberen vannacht en ik vind het best leuk. Ofja, tot nu toe toch haha.
Maar ik heb het idee dat ik nog niet echt een rode lijn heb getrokken. Ik heb nu 3 huisjes en 3 sims, maar heb anderzijds het gevoel dat ik een beetje bezig ben als een ongeleid projectiel omdat ik wel doelen heb op korte termijn, maar nog niet op lange termijn omdat ik zoveel nog niet af weet van het spel.
Dus ik vroeg me af of jullie het spelen en nog tips voor me hebben?
Ik ben bijvoorbeeld nog steeds bezig aan mijn eerste missie 'kostwinner'. Dus ik ben nog niet zo ver eigenlijk haha.
[ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 17:23 ]
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury