• Hee hee, ik had hier al ooit eerder een topic over geopend maar nu heb ik concrete vragen voor twee groepen dus heb ik besloten er toch nog een topic voor te openen. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de onderstaande vragenlijsten in te vullen, dit heb ik namelijk nodig voor mijn pws en door wat struggles hebben we niet meer heel lang de tijd dus alles is welkom! Als je vragen hebt waar je liever geen antwoord op geeft is prima zet er dan een streepje neer of iets dergelijks. Het zou heel fijn zijn als jullie lekker uitgebreid zijn, maar als je het snel wil doen zijn korte antwoorden ook meer dan welkom! Heel heel erg bedankt alvast! Oh en als je niet wil dat heel Quizlet het leest in een privé berichtje is het ook welkom ❤
    BEDANKT!

    Ik verloot 10 credits in de hoop dat meer mensen hem gaan invullen. Dit wordt onder allen die hem ingevuld hebben verloot, hieruit trek ik twee mensen die beide 5 credits verdienen. Ik weet dat dit niet extreem veel is maar meer heb ik spijtig genoeg niet (:.

    Vragenlijst voor mensen zonder creatieve therapie:
    1. Weet je wat creatieve therapie is? Zo ja wil je het kort even uitleggen (:.
    Voor hen die het niet weten (;
    Maar niet van tevoren spieken he hihi.

    “Creatieve therapie” is een verzamelnaam voor diverse soorten psychotherapie die een beroep doen op de creativiteit die in iedereen aanwezig is. Gevoelens worden tijdens creatieve therapie op non-verbale wijze geuit. Door middel van onder andere muziek maken, toneelspelen, dansen of bijvoorbeeld schilderen, worden gevoelens en problemen uitgebeeld en onderzocht. Het doel van creatieve therapie is het erkennen van problemen en het vervolgens in gang zetten van processen van acceptatie, verandering en persoonlijke ontwikkeling. Het kan inzicht geven in innerlijke conflicten en kan verwerking bevorderen.

    2. Hoe denk jij over creatieve therapie? Geloof je dat het effectief is?
    3. Heb je iemand in je directe omgeving die creatieve therapie heeft of heeft gehad?
    4. Zou je zelf gebruik maken van creatieve therapie?
    5. Heb je personen in je omgeving waarvan je denk dat zij deze therapie kunnen gebruiken?
    6. Welke vorm van therapie zou volgens jou het beste helpen? (Beeldend, muziek, dans of theater)
    7. Bij wat voor een soort mensen zou dit het beste helpen?
    8. Denk je dat er anderen manieren zijn om hetzelfde doel te bereiken? En hoe zou je dit dan aanpakken?
    9. Welke problemen denk je via creatieve therapie op te kunnen lossen?

    De vragen voor hen die creatieve therapie hebben gehad:
    1. Hoe ervaar jij deze therapie (of heb je het ervaren?)
    2. Zou jij creatieve therapie graag op andere manier zien? (Zo ja wat is je suggestie)
    3. Heb je zelf misschien een idee die je aan creatieve therapie kan toevoegen?
    4. Wat voor soort creatieve therapie heb je gehad? (Beeldend, muziek, dans of theater?)
    5. Waarvoor heb jij creatieve therapie of heb je het gehad? Deze mag je ook skippen kan me voorstellen dat je dat niet graag verteld
    6. Zou je het aanraden aan anderen?
    7. Heb je het idee dat het je heeft geholpen?
    8. Hoe oud was je toen je deze therapie hebt gevolgd?
    9. Wat voor een cijfer zou je deze therapie geven?

    Ingevuld door (en zij kunnen dus credits verdienen hihi)
    Koffie
    Inktzwart
    Yardael

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 11:17 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    AteIophobia schreef:
    (...)

    Oh dat is fijn, bedankt voor het aanbod! Als ik nog wat vraagjes hebt kun je een pb'tje verwachten :Y)


    Doe maar hoor! =)
    Je hebt een pb'tje in elk geval. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso