• Wat gaan jullie eten met kerst? Pizzaretten, gourmetten, fonduen en barbecueën valt allemaal af. Eerste kerstdag gaan we gewoon Chinees eten bij mijn vader, maar dan hebben we nog tweede kerstdag bij mijn moeder. Wat is leuk, gezellig en niet meteen te duur (uit eten gaan valt dus eigenlijk ook af).


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een tomatencarpaccio met stokbrood als voorgerecht. Hoofdgerecht wordt kabeljauw met broccoli, wortelmix uit de oven en aardappeltjes en het nagerecht is nog een vraagteken.


    Pretty is just a pretty word.

    wij hebben een typische 3 gangen menu met soep, salade enz


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik weet het eigenlijk nog niet haha, maar moet ik maar eens aan gaan zitten


    And then we'll see it.

    alrightyho, ik heb ook mijn dessert gekozen: klikkerdeklik :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Op kerstavond eet ik bij mijn schoonfamilie. Ik help koken met een drie gangen diner. Dit doe ik samen met mijn zwager en mijn vriend. Eerste kerstdag eet ik bij mijn eigen familie van de Chinees en Tweede Kerstdag ga ik uit eten met mijn vriend.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Quiche is super makkelijk en super lekker! Je bedekt een taartvorm gewoon met bladerdeeg en dan kun je er van alles ingooien. Laatst had ik hem gevuld met spinazie en geitenkaas, maar laatst ook met broccoli en cherrie tomaatjes, et cetera. Het is echt vet lekker. Pijnboompitten zijn er ook bijna altijd wel lekker in.


    Tijd voor koffie.

    Tzipporah schreef:
    alrightyho, ik heb ook mijn dessert gekozen: klikkerdeklik :3


    Waauww lekker, post een foto als je dat doet ;-;


    Tijd voor koffie.

    wat schreef:
    (...)

    Waauww lekker, post een foto als je dat doet ;-;

    Zeker ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    alrightyho, ik heb ook mijn dessert gekozen: klikkerdeklik :3


    Dat wil ik ook wel als dessert met Kerst/


    Physics is awesome

    Tzipporah schreef:
    alrightyho, ik heb ook mijn dessert gekozen: klikkerdeklik :3
    😱😱😱


    And then we'll see it.