• Toestemming:
    Hierbij geef ik (Dysphoria) je toestemming om te beginnen met je Weerwolven wedstrijd, mits de aanpassingen zijn doorgevoerd. Je hebt welgeteld vijf maanden om je wedstrijd af te ronden. Wanneer je erachter komt dat dit niet lukt, kun je een berichtje naar mij of een andere wedstrijdmoderator sturen met de vraag of je je wedstrijd mag laten verlengen. Als je drie weken achterelkaar niet reageert in je topic, dan zullen wij wedstrijdmoderators je wedstrijd helaas moeten sluiten.


    WEERWOLVEN OP HOGWARTS

    Hogwarts, de school voor witchcraft and Wizardry staat al eeuwenlang bekend als een van de beste tovernaarsscholen van over de gehele wereld.
    Jonge jongens en meisjes uit heel west Europa komen naar dit prachtige kasteel toe om lessen te volgen om de nieuwe briljante generatie heksen en tovenaars te worden. De herinnering aan You know who was voor velen ook niets meer dan enkel dat, een herinnering. Maar wanneer iedereen opgeschrikt raakt van het duistere teken in de lucht is iedereen op Hogwarts in opperste paraatheid. Enkel lijkt er niets te gebeuren.

    Maar Hogwarts heeft diens duistere geheimen en verscholen ingangen.
    Elke nacht komen de dooddoeners uit hun schuilplaats binnen het kasteel en besluiten ze om iemand te vermoorden met de aller ergste van de onvergetelijke vloeken.
    Avada Kadavra

    De studenten en de volwassenen bereiden zich voor op the Great War die zich begint te woeden op Hogwarts. Zal het de verdedigers van Hogwarts lukken om de Dooddoeners tegen te houden? Of triomfen de Dooddoeners en zal Hogwarts een duistere era tegemoet gaan?


    Ik ben op zoek naar ong. 20 - 30 enthousiastelingen die mee zouden willen doen.De inschrijving stopt op 20 oktober 23:59.

    Rollen

    Dooddoeners:
    ~ Bellatrix Lestrange
    ~ Lucius Malfoy
    ~ Barty Crouch Jr.
    ~ Amycus Carrow
    ~ Alecto Carrow

    Ziener :
    ~ Sybill Trelawney

    Genezer :
    ~ Madame Pomfrey

    Stiekeme / Onschuldige meisje :
    ~ Severus Snape

    Heks :
    ~ Minerva McGonagall

    Jager :
    ~ Rubeus Hagrid

    Cupido :
    ~ Horace Slughorn

    Zondebok :
    ~ Sirius Black

    Burgemeester :
    ~ Dumbledore

    Studenten :
    ~ Harry Potter
    ~ Ron Weasley
    ~ Hermoine Granger
    ~ Ginny Weasley
    ~ Luna Lovegood
    ~ Neville Longbottom
    ~ Oliver Wood
    ~ Dean Thomas
    ~ Seamus Finnigan
    ~ Lavender Brown
    ~ Parvati Patil
    ~ Cho Chang
    ~ Fred Weasley
    ~ George Weasley
    ~ Lee Jordan
    ~ Hannah Abbott
    ~ Draco Malfoy



    Deelnemers : || 02/25 || :

    01. Hephaistion ~ Luna Lovegood
    02. Spideyman ~ Lucius Malfoy
    03. WizardnightM ~ Rubeus Hagrid
    04. Tulua ~ Fred Weasley
    05. Necessity ~ Ginny Weasley
    06. Ristridin ~ Cho Chang
    07. Patholoog ~ Severus Snape
    08. Statesman ~ Minerva McGonagall
    09. AnnabethChase ~ Alecto Carrow
    10. Devitt ~ Hermoine Granger
    11. Plunkett[/q] ~ Sybil Trelawney
    12. Hangul ~ Neville Longbottom
    13. Taeh ~ Ron Weasley
    14. Alegayrol ~ Seamus Finnigan
    15. JamesPotter ~ Amycus Carrow
    16. Kingsleigh ~ Albus Dumbledore
    17. Tuena
    18. Snapple ~ Oliver Wood
    19. LearnToPlay ~ Horace Slughorn
    20. natuurix ~ Madam Pomfrey
    21. Jorja ~ Sirius Black
    22. Ricciardo ~ Harry Potter
    23. aarsvogel ~ Bellatrix Lestrange
    24. macusa ~ Barto Crouch Jr.
    25. Marveldrake ~ George Weasley




    Spelverloop :

    Het is een Weerwolven spel, geheel in het thema van Harry Potter. Het spel opzicht heet Weerwolven op Hogwarts, maar het topic heet Weerwolven van Wakkerdam > HP editie. Het aantal deelnemers wat ik erbij wil trekken is tussen de 20 a 30 deelnemers en momenteel zit ik dus al op 16 deelnemers. Er vallen deelnemers af als ze vermoord worden, voor de rest blijft iedereen erin. De deadlines worden ruim opgesteld, denk hierbij aan drie a vier dagen per nacht en misschien wel vijf voor overdag, zodat iedereen genoeg tijd heeft om het in te vullen en dus minder snel eruit hoeft te stappen wegens tijdsgebrek.* Mensen die niet stemmen, die worden niet meegerekend en als het vaker gebeurd bij dezelfde persoon krijgt die een zwarte stem. (Al 1 stem tegen zich bij de eerstvolgende stemronde.) Er is geen prijs, het is ook meer een spel, he probeert je doel te halen.

    *Ik ben nog bezig met het deadline schema.

    Ik had er ook al een story bij, deze is hier te vinden.

    Verdere spelverloop:
    ~ Inschrijvingen zullen lopen tot 20 oktober 20:00, mits er te weinig spelers zijn dan verleng ik het.
    ~ Deelnemers krijgen dan hun rol toegestuurd, deze hou je geheim voor iedere andere deelnemers, ook niet onder vrienden uitwisselen.
    ~ Ik maak een story aan waarin het verloop van het spel in komt te staan en de uitgebreidere versie van de spelverloop en de acties van de rollen.
    ~ De Dooddoeners (die Co-auteur worden) krijgen hun eigen hoofdstuk waarin ze kunnen overleggen.
    ~ Zodra de dooddoeners hun besluit aan mij en voor hun deadline door hebben gegeven, licht ik de overige rollen in, die dan hun actie uit kunnen voeren.
    ~ Is er iemand dood? Dan houden we een beraad over wie het mogelijk geweest zou kunnen zijn, die persoon word veroordeeld.
    ~ En zo herhaald het zich steeds tot de dooddoeners hebben gewonnen of de mensen van Hogwarts ze verjaagd hebben.



    Regels

    ~ De Huisregels van Q gelden natuurlijk
    ~ Wees respectvol
    ~ Geen vriendjes politiek
    ~ Speel eerlijk
    ~ Hou je rol geheim!!!
    ~ Geef naamsveranderingen en langdurige afwezigheid door


    De story
    Topic 1

    HOGWARTS IS VERDEDIGD!!!! DE 'INWONERS' HEBBEN GEWONNEN!!!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 23:58 ]


    Credendo Vides

    Duizendmaal excuses, mijn hoofd zat even vol de afgelopen paar dagen vanwege school en vreemde deadlines die opeens gehaald moesten worden.
    Nu kan ik weer actiever op Q bezig zijn en zal de uitslag van de nacht voor vanavond 18:00 online staan. (;


    Credendo Vides

    Nou die deadline gaat al goed zeg


    Firm believer of all that is magic

    Ja sorry hoor als er weer iets tussen komt, maar ik vind mijn examen wel wat belangrijker..


    DAG 9

    Het was rumoerig in the room of requirerment. Het relatief kleine groepje aanwezigen die het tot nu toe overleefd hadden keken elkaar schichtig aan. Bang om de volgende te zijn en mogelijk aan elkaar denken te zien of die een Dooddoener was of niet.
    Het flakkerende blauwe licht van the goblet of fire hielp daar ook niet echt bij, maar ondanks al het gekibbel in de ruimte werd iedereen muisstil zodra de vlammen rood gloeiden.

    Tuena stemt op Macusa
    WizardnightM stemt op Macusa
    AnnabethChase stemt op Macusa
    Ristridin stemt op Macusa


    Men wachtte af op meer stemmen, maar hier bleef het bij. Ondanks dat er maar vier perkamenten briefjes naar beneden waren komen dwarrelen. Geen zwarte stemmen.

    Maar de menigte maakte zich daar helemaal niet druk om. Zij keken allemaal naar Macusa. Die door alle stemmen unaniem gekozen was om geëxecuteerd te worden.
    Even keek Macusa angstvallig maar relatief rustig om zich heen, maar al snel verscheen er een -je zou het bijna een glimlach kunnen noemen- op diens gezicht. "Wel, dat heeft lekker lang geduurd." als een tik schoot diens tong naar buiten en diens glimlach werd breder. "Bravo." Met een lach veranderde ze in Barto Crouch Jr.. "De heer van het duister zal mijn naam onthouden voor alle daden die ik gedaan heb in zijn naam."
    Met een theatraal gebaar trok hij diens toverstok, drukte die voor het laatst op zijn Dooddoenersteken op zijn onderarm voor hij getroffen werd door een vloek van één van de anderen en dood op de koude grond neerviel.

    De anderen wisten niet of ze moesten juichen of elkaar weer paranoide aankijken. Er zijn er nog maar vijf over;
    2 studenten, de ziener, de jager en nog een Dooddoener.

    DEADLINES NACHT 10

    23 feb - 22:00 De ziener en de weerwolven moeten diens actie door hebben gegeven.
    24 feb - 18:00 De dode word bekend gemaakt, mogelijk eerder indien de Dooddoener en de ziener vroegtijdig geantwoord hebben.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2018 - 17:31 ]


    Credendo Vides

    NACHT10

    Zodra iedereen 's ochtend wakker werd, hielden ze hun adem in. Was er iemand dood? Ze doorzochten heel de ruimte, maar vonden geen nieuwe lichaam afgezien van wat dode insecten in een hoekje. Er is deze nacht dus niemand vermoord.
    De spanning ebde voor even weg en de over gebleven aanwezigen gingen in een kring bij elkaar zitten, met de Goblet of fire in het midden. De beker was van diens standaard afgehaald en ruste nu dus op de koude vloer van the room of requierment.
    "Ook al is er niemand dood gedaan, het is tijd om te stemmen." Opperde Hagrid en de rest knikte terwijl ze hun perkament vellen tevoorschijn haalden.

    DEADLINES DAG 10

    27 feb - 22:00 Iedereen moet diens stem in the goblet of fire hebben gestopt
    28 feb - 15:00 De uitslag van the goblet of fire


    Credendo Vides

    Okay, ik denk nog steeds dat Plunkett of Ristridin de overblijvende weerwolf is. Gezien er nu nog maar één overblijft en er niemand gedood is, vermoed ik dat de weerwolf deze week niet echt actief is geweest op Q. Ik ga nog even nadenken over op wie ik stem, en kijken wie er het actiefst is atm haha.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2018 - 17:53 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Maar ik ben actief? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Maar ik ben actief? :'D

    Ja, ik verdacht je hiervoor gewoon al en ik zeg ook niet dat jij het bent. Ik zeg gewoon dat ik denk dat dit er op wijst dat de weerwolf deze week waarschijnlijk niet erg actief is geweest en dat ik ga kijken wie het minst actief was. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    AnnabethChase schreef:
    (...)
    Ja, ik verdacht je hiervoor gewoon al en ik zeg ook niet dat jij het bent. Ik zeg gewoon dat ik denk dat dit er op wijst dat de weerwolf deze week waarschijnlijk niet erg actief is geweest en dat ik ga kijken wie het minst actief was. ^^


    Ja, dat zou ook mijn redenering zijn. WizardNight is gisteren voor t laatst online geweest...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oke, ik ben niet de weerwolf. Ik dacht dat dit eigenlijk al duidelijk was. Ik heb op weerwolven gestemd, theorieën bedacht en Marveldrake, Snapple en Tuena o.a. onschuldig gewezen (ik zit niet op Tuena dus :p)

    De weerwolven zijn Plunkett of Ristridin naar aanleiding van eerdere rondes en theorieën, dus daar houd ik mij aan vast. Ik dacht aan Plunkett. Ik heb het stemgedrag van eerdere rondes geanalyseerd en zag dat Ristridin wel een keer op een weerwolf heeft gestemd.
    Maar een uitspraak als deze brengt mij wel aan het twijfelen...


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Maar goed, het is naar alle waarschijnlijkheid Plunkett. De laatste stemming bevestigt dit ook wel:

    Tuena stemt op Macusa
    WizardnightM stemt op Macusa
    AnnabethChase stemt op Macusa
    Ristridin stemt op Macusa

    Ik zie geen Plunkett staan.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Ik was vergeten te stemmen, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga op Plunkett stemmen. Ze reageert ook niet op de beschuldigingen hierboven, dus ik denk dat ze de laatste weerwolf is.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Huh, ik reageer wel? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb op Ristridin gestemd , want ze geeft onjuiste beschuldigingen ri Plunkett. Een weerwolf die zijn eigen hachie probeert te redden


    Firm believer of all that is magic

    Plunkett schreef:
    Huh, ik reageer wel? :')


    Ja, maar niet op de post daarboven.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.