• Toestemming:
    Hierbij geef ik (Dysphoria) je toestemming om te beginnen met je Weerwolven wedstrijd, mits de aanpassingen zijn doorgevoerd. Je hebt welgeteld vijf maanden om je wedstrijd af te ronden. Wanneer je erachter komt dat dit niet lukt, kun je een berichtje naar mij of een andere wedstrijdmoderator sturen met de vraag of je je wedstrijd mag laten verlengen. Als je drie weken achterelkaar niet reageert in je topic, dan zullen wij wedstrijdmoderators je wedstrijd helaas moeten sluiten.


    WEERWOLVEN OP HOGWARTS

    Hogwarts, de school voor witchcraft and Wizardry staat al eeuwenlang bekend als een van de beste tovernaarsscholen van over de gehele wereld.
    Jonge jongens en meisjes uit heel west Europa komen naar dit prachtige kasteel toe om lessen te volgen om de nieuwe briljante generatie heksen en tovenaars te worden. De herinnering aan You know who was voor velen ook niets meer dan enkel dat, een herinnering. Maar wanneer iedereen opgeschrikt raakt van het duistere teken in de lucht is iedereen op Hogwarts in opperste paraatheid. Enkel lijkt er niets te gebeuren.

    Maar Hogwarts heeft diens duistere geheimen en verscholen ingangen.
    Elke nacht komen de dooddoeners uit hun schuilplaats binnen het kasteel en besluiten ze om iemand te vermoorden met de aller ergste van de onvergetelijke vloeken.
    Avada Kadavra

    De studenten en de volwassenen bereiden zich voor op the Great War die zich begint te woeden op Hogwarts. Zal het de verdedigers van Hogwarts lukken om de Dooddoeners tegen te houden? Of triomfen de Dooddoeners en zal Hogwarts een duistere era tegemoet gaan?


    Ik ben op zoek naar ong. 20 - 30 enthousiastelingen die mee zouden willen doen.De inschrijving stopt op 20 oktober 23:59.

    Rollen

    Dooddoeners:
    ~ Bellatrix Lestrange
    ~ Lucius Malfoy
    ~ Barty Crouch Jr.
    ~ Amycus Carrow
    ~ Alecto Carrow

    Ziener :
    ~ Sybill Trelawney

    Genezer :
    ~ Madame Pomfrey

    Stiekeme / Onschuldige meisje :
    ~ Severus Snape

    Heks :
    ~ Minerva McGonagall

    Jager :
    ~ Rubeus Hagrid

    Cupido :
    ~ Horace Slughorn

    Zondebok :
    ~ Sirius Black

    Burgemeester :
    ~ Dumbledore

    Studenten :
    ~ Harry Potter
    ~ Ron Weasley
    ~ Hermoine Granger
    ~ Ginny Weasley
    ~ Luna Lovegood
    ~ Neville Longbottom
    ~ Oliver Wood
    ~ Dean Thomas
    ~ Seamus Finnigan
    ~ Lavender Brown
    ~ Parvati Patil
    ~ Cho Chang
    ~ Fred Weasley
    ~ George Weasley
    ~ Lee Jordan
    ~ Hannah Abbott
    ~ Draco Malfoy



    Deelnemers : || 02/25 || :

    01. Hephaistion ~ Luna Lovegood
    02. Spideyman ~ Lucius Malfoy
    03. WizardnightM ~ Rubeus Hagrid
    04. Tulua ~ Fred Weasley
    05. Necessity ~ Ginny Weasley
    06. Ristridin ~ Cho Chang
    07. Patholoog ~ Severus Snape
    08. Statesman ~ Minerva McGonagall
    09. AnnabethChase ~ Alecto Carrow
    10. Devitt ~ Hermoine Granger
    11. Plunkett[/q] ~ Sybil Trelawney
    12. Hangul ~ Neville Longbottom
    13. Taeh ~ Ron Weasley
    14. Alegayrol ~ Seamus Finnigan
    15. JamesPotter ~ Amycus Carrow
    16. Kingsleigh ~ Albus Dumbledore
    17. Tuena
    18. Snapple ~ Oliver Wood
    19. LearnToPlay ~ Horace Slughorn
    20. natuurix ~ Madam Pomfrey
    21. Jorja ~ Sirius Black
    22. Ricciardo ~ Harry Potter
    23. aarsvogel ~ Bellatrix Lestrange
    24. macusa ~ Barto Crouch Jr.
    25. Marveldrake ~ George Weasley




    Spelverloop :

    Het is een Weerwolven spel, geheel in het thema van Harry Potter. Het spel opzicht heet Weerwolven op Hogwarts, maar het topic heet Weerwolven van Wakkerdam > HP editie. Het aantal deelnemers wat ik erbij wil trekken is tussen de 20 a 30 deelnemers en momenteel zit ik dus al op 16 deelnemers. Er vallen deelnemers af als ze vermoord worden, voor de rest blijft iedereen erin. De deadlines worden ruim opgesteld, denk hierbij aan drie a vier dagen per nacht en misschien wel vijf voor overdag, zodat iedereen genoeg tijd heeft om het in te vullen en dus minder snel eruit hoeft te stappen wegens tijdsgebrek.* Mensen die niet stemmen, die worden niet meegerekend en als het vaker gebeurd bij dezelfde persoon krijgt die een zwarte stem. (Al 1 stem tegen zich bij de eerstvolgende stemronde.) Er is geen prijs, het is ook meer een spel, he probeert je doel te halen.

    *Ik ben nog bezig met het deadline schema.

    Ik had er ook al een story bij, deze is hier te vinden.

    Verdere spelverloop:
    ~ Inschrijvingen zullen lopen tot 20 oktober 20:00, mits er te weinig spelers zijn dan verleng ik het.
    ~ Deelnemers krijgen dan hun rol toegestuurd, deze hou je geheim voor iedere andere deelnemers, ook niet onder vrienden uitwisselen.
    ~ Ik maak een story aan waarin het verloop van het spel in komt te staan en de uitgebreidere versie van de spelverloop en de acties van de rollen.
    ~ De Dooddoeners (die Co-auteur worden) krijgen hun eigen hoofdstuk waarin ze kunnen overleggen.
    ~ Zodra de dooddoeners hun besluit aan mij en voor hun deadline door hebben gegeven, licht ik de overige rollen in, die dan hun actie uit kunnen voeren.
    ~ Is er iemand dood? Dan houden we een beraad over wie het mogelijk geweest zou kunnen zijn, die persoon word veroordeeld.
    ~ En zo herhaald het zich steeds tot de dooddoeners hebben gewonnen of de mensen van Hogwarts ze verjaagd hebben.



    Regels

    ~ De Huisregels van Q gelden natuurlijk
    ~ Wees respectvol
    ~ Geen vriendjes politiek
    ~ Speel eerlijk
    ~ Hou je rol geheim!!!
    ~ Geef naamsveranderingen en langdurige afwezigheid door


    De story
    Topic 1

    HOGWARTS IS VERDEDIGD!!!! DE 'INWONERS' HEBBEN GEWONNEN!!!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 23:58 ]


    Credendo Vides

    Sukkels. :'D Ik weet wie het is lalala


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Sukkels. :'D Ik weet wie het is lalala


    Tell them I’m not the wolf...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    NACHT 11

    Aangeslagen over het de dood in sturen van de waarzegster, de overgebleven vier zochten al snel een eigen hoekje op om zich in terug te trekken, want overdag kon er weinig gebeuren. Ook al was één van hen de Dooddoener, om overdag iemand te vermoorden zonder zich te openbaren was zo goed als nihil.
    Maar ze wisten dat de avond begon te vallen en ze wist ook dat het de Dooddoener met zich mee bracht. Iedereen probeerde niet in slaap te vallen, maar de lange nacht en het niet echt iets voor handen hebben hielp niet en één voor één doezelden ze weg.

    Behalve de Dooddoener, die was stiekem een dutje gaan doen zodat die zeker weten wakker zou worden midden in de nacht. Alecto Carrow keek de ruimte door, en grinnikte even. Kandidaten voor het oprapen. Nog even en hij had gewonnen, mits dit goed uitpakt. Hij sloop door the room of requierment heen en koos uiteindelijk zijn slachtoffer. "AVADA KEDAVRA" Hij deed een stap naar achter en keek om zich heen of niemand het gezien heeft.
    Gelukkig voor hem was dit niet het geval. Hij tilde het lichaam op en zette het in het midden van de zaal neer, met een bordje. TREATOR erbij. De persoon die hij vermoord had was namelijk niemand minder dan Draco Malfoy a.k.a. Tuena.

    De ochtend brak aan en ergens waren ze niet verrast over dat ze iemand vonden, maar de manier waarop was dus wel weer anders.
    De goblet of fire was uit zichzelf weer aan gegaan, alsof het al wist wat het te doen stond.

    Wauw, vanaf hier word het heel spannend. Er zijn nog drie rollen in het spel. Cho Chang, Alecto Carrow en Rubeus Hagrid.
    De verdedigers van Hogwarts kunnen nog steeds winnen, maar de juiste keuzes moeten daarvoor wel gemaakt worden.
    Er zijn daarnaast nog twee andere opties: Of de Dooddoener wint of niemand wint. Kortom, DIT IS DE LAATSTE STEMRONDE.

    DEADLINES DAG 11

    06 maart - 22:00 Iedereen moet diens stem in the goblet of fire hebben gestopt
    07 maart - 18:00 De uitslag van the goblet of fire

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 18:04 ]


    Credendo Vides

    Haha lol


    Firm believer of all that is magic

    Ha! We zitten verkeerd! Vandaar dat de weerwolven mogelijk nog kunnen winnen. De weerwolf is AnnabethChase (of Motunui).
    Dit is mij pas duidelijk nu Plunkett dood is, vandaar de plotselinge twist :p Je kan kijken in de eerdere stemrondes. Tot dag 4 staat in de Story.

    Plunkett (of Hopps eerder) heeft in ieder geval op dag 2, dag 3 en dag 6 op Motunui / AnnabethChase gestemd. Ze zegt dat ze weet wie het is...ze heeft niet op Ristridin gestemd.

    Ristridin (of Centurio in het oude lijstje deelnemers) stemt op dag 2 op JamesPotter (dooddoener), dag 6 op BuchananBarnes (dat was Spideyman) en op dag 3 op Aarsvogel (geloof ik. Onder de naam Poudlard. Iedereen verandert te vaak van naam xD). AnnabethChase heeft op dag 2 op Snapple gestemd, op dag 3 op LearntoPlay.

    De dooddoeners waren ook vaak wel afwezig, dus dan moest er gewacht worden...AnnabethChase / Montunui heeft veel zwarte stemmen. Net als veel eerdere dooddoeners. Dag 4, dag 5 (die dag stemden we allemaal op Aarsvogel), dag 6...

    Het lijkt mij vrij duidelijk nu Plunkett dood is en de ziener bleek. De enige reden waarom de dooddoeners nog kunnen winnen, is omdat we niet op de juiste persoon zitten.
    Ik vind het wel heel goed gespeeld van AnnabethChase ;)


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    De reden dat Tuena nu dood is, zie ik als een slimme zet om Ristridin verdacht te maken...


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Wow dat lijkt me exht heel goed! Mooie uitleg ook. Ik ga op AnnabethChase stemmen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Avenge me, people. Let the Deatheater pay for all these deaths.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen, er heeft maar één persoon gestemd, maar ik geef jullie een extra dag. (:


    Credendo Vides

    DAG 11

    Met ingehouden adem wachtte iedereen weer tot the goblet of fire rood zou kleuren en toen het moment eindelijk daar was leek iedereen zich voor steun aan iets vast te houden. WizardnightM had een hondenknuffel in handen. Ristradin had diens handen om een Ravenclaw omgedaan en zat er zenuwachtig aan te pulken. AnnabethChase had echter diens hand om een toverstok heen geklemd, duidelijk nerveus voor het mogelijke antwoord.

    WizardnightM stemt op AnnabethChase
    Ristridin stemt op AnnabethChase
    AnnabethChase stemt op Ristridin


    De twee die de meerderheid hadden keken naar AnnabethChase, ook daarbij ook meer naar de toverstok die nog steeds in de hand lag.
    AnnabethChase bracht hem langzaam omhoog, maar WizardnightM leek het op te merken. "Expelliarmus!" Waarmee ze AnnabethChase ontwapende en die met een boze kreet diens ware gedaante aannam. Alecto Carrow stond furieus in het midden van de overgebleven twee die allebei hun toverstok trokken. Al was eentje in de vorm van een roze paraplu. WizardnightM nam ook diens ware gedaante aan van Rubeus Hagrid en Ristridin veranderde in Cho Chang. Alecto kon geen kant op, maar gaf zich ook niet gewonnen. Het werd een lang duel, maar twee personen hadden toch de overhand. Met een aantal kleine verwondingen hadden de twee Alecto in een hoekje gekregen en onder bedwang gekregen. "Niemand zal mij verwijten dat ik deze vloek gebruik, maar ik laat het niet afhangen van een leerling." Hagrid hief diens paraplu. "AVADA KEDAVRA" En terwijl Alecto levenloos neerviel keerde de rust direct weer terug in het kasteel. Het leek bijna wel alsof ze the dark lord in de verte hoorde schreeuwen. Hogwarts was niet gevallen. Maar al waren er overgebleven. Samen besloten ze echter om langzaamaan het kasteel weer op te bouwen en ze kregen hierbij steun van de rest van de tovernaarswereld en de nabestaanden van de overledenen. Wel, van diegene die geen dooddoeners waren dan.

    DE 'INWONERS' HEBBEN GEWONNEN!!!!!!


    Credendo Vides

    Yeeees go people!

    Jullie hebben mijn dood gewreekt

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 21:52 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Sad.
    Maar het was een heel leuk spel!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zal ik dus de story van de dooddoeners activeren? Zijn er mensen die alles zouden willen lezen wat de dooddoeners onderling gezegd hebben?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Zal ik dus de story van de dooddoeners activeren? Zijn er mensen die alles zouden willen lezen wat de dooddoeners onderling gezegd hebben?


    Ja dat lijkt me leuk!

    En gefeliciteerd WizardnightM, super dat we het spel samen gewonnen hebben!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ja please lijkt me leuk!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)