• Toestemming:
    Hierbij geef ik (Dysphoria) je toestemming om te beginnen met je Weerwolven wedstrijd, mits de aanpassingen zijn doorgevoerd. Je hebt welgeteld vijf maanden om je wedstrijd af te ronden. Wanneer je erachter komt dat dit niet lukt, kun je een berichtje naar mij of een andere wedstrijdmoderator sturen met de vraag of je je wedstrijd mag laten verlengen. Als je drie weken achterelkaar niet reageert in je topic, dan zullen wij wedstrijdmoderators je wedstrijd helaas moeten sluiten.


    WEERWOLVEN OP HOGWARTS

    Hogwarts, de school voor witchcraft and Wizardry staat al eeuwenlang bekend als een van de beste tovernaarsscholen van over de gehele wereld.
    Jonge jongens en meisjes uit heel west Europa komen naar dit prachtige kasteel toe om lessen te volgen om de nieuwe briljante generatie heksen en tovenaars te worden. De herinnering aan You know who was voor velen ook niets meer dan enkel dat, een herinnering. Maar wanneer iedereen opgeschrikt raakt van het duistere teken in de lucht is iedereen op Hogwarts in opperste paraatheid. Enkel lijkt er niets te gebeuren.

    Maar Hogwarts heeft diens duistere geheimen en verscholen ingangen.
    Elke nacht komen de dooddoeners uit hun schuilplaats binnen het kasteel en besluiten ze om iemand te vermoorden met de aller ergste van de onvergetelijke vloeken.
    Avada Kadavra

    De studenten en de volwassenen bereiden zich voor op the Great War die zich begint te woeden op Hogwarts. Zal het de verdedigers van Hogwarts lukken om de Dooddoeners tegen te houden? Of triomfen de Dooddoeners en zal Hogwarts een duistere era tegemoet gaan?


    Ik ben op zoek naar ong. 20 - 30 enthousiastelingen die mee zouden willen doen.De inschrijving stopt op 20 oktober 23:59.

    Rollen

    Dooddoeners:
    ~ Bellatrix Lestrange
    ~ Lucius Malfoy
    ~ Barty Crouch Jr.
    ~ Amycus Carrow
    ~ Alecto Carrow

    Ziener :
    ~ Sybill Trelawney

    Genezer :
    ~ Madame Pomfrey

    Stiekeme / Onschuldige meisje :
    ~ Severus Snape

    Heks :
    ~ Minerva McGonagall

    Jager :
    ~ Rubeus Hagrid

    Cupido :
    ~ Horace Slughorn

    Zondebok :
    ~ Sirius Black

    Burgemeester :
    ~ Dumbledore

    Studenten :
    ~ Harry Potter
    ~ Ron Weasley
    ~ Hermoine Granger
    ~ Ginny Weasley
    ~ Luna Lovegood
    ~ Neville Longbottom
    ~ Oliver Wood
    ~ Dean Thomas
    ~ Seamus Finnigan
    ~ Lavender Brown
    ~ Parvati Patil
    ~ Cho Chang
    ~ Fred Weasley
    ~ George Weasley
    ~ Lee Jordan
    ~ Hannah Abbott
    ~ Draco Malfoy



    Deelnemers : || 02/25 || :

    01. Hephaistion ~ Luna Lovegood
    02. Spideyman ~ Lucius Malfoy
    03. WizardnightM ~ Rubeus Hagrid
    04. Tulua ~ Fred Weasley
    05. Necessity ~ Ginny Weasley
    06. Ristridin ~ Cho Chang
    07. Patholoog ~ Severus Snape
    08. Statesman ~ Minerva McGonagall
    09. AnnabethChase ~ Alecto Carrow
    10. Devitt ~ Hermoine Granger
    11. Plunkett[/q] ~ Sybil Trelawney
    12. Hangul ~ Neville Longbottom
    13. Taeh ~ Ron Weasley
    14. Alegayrol ~ Seamus Finnigan
    15. JamesPotter ~ Amycus Carrow
    16. Kingsleigh ~ Albus Dumbledore
    17. Tuena
    18. Snapple ~ Oliver Wood
    19. LearnToPlay ~ Horace Slughorn
    20. natuurix ~ Madam Pomfrey
    21. Jorja ~ Sirius Black
    22. Ricciardo ~ Harry Potter
    23. aarsvogel ~ Bellatrix Lestrange
    24. macusa ~ Barto Crouch Jr.
    25. Marveldrake ~ George Weasley




    Spelverloop :

    Het is een Weerwolven spel, geheel in het thema van Harry Potter. Het spel opzicht heet Weerwolven op Hogwarts, maar het topic heet Weerwolven van Wakkerdam > HP editie. Het aantal deelnemers wat ik erbij wil trekken is tussen de 20 a 30 deelnemers en momenteel zit ik dus al op 16 deelnemers. Er vallen deelnemers af als ze vermoord worden, voor de rest blijft iedereen erin. De deadlines worden ruim opgesteld, denk hierbij aan drie a vier dagen per nacht en misschien wel vijf voor overdag, zodat iedereen genoeg tijd heeft om het in te vullen en dus minder snel eruit hoeft te stappen wegens tijdsgebrek.* Mensen die niet stemmen, die worden niet meegerekend en als het vaker gebeurd bij dezelfde persoon krijgt die een zwarte stem. (Al 1 stem tegen zich bij de eerstvolgende stemronde.) Er is geen prijs, het is ook meer een spel, he probeert je doel te halen.

    *Ik ben nog bezig met het deadline schema.

    Ik had er ook al een story bij, deze is hier te vinden.

    Verdere spelverloop:
    ~ Inschrijvingen zullen lopen tot 20 oktober 20:00, mits er te weinig spelers zijn dan verleng ik het.
    ~ Deelnemers krijgen dan hun rol toegestuurd, deze hou je geheim voor iedere andere deelnemers, ook niet onder vrienden uitwisselen.
    ~ Ik maak een story aan waarin het verloop van het spel in komt te staan en de uitgebreidere versie van de spelverloop en de acties van de rollen.
    ~ De Dooddoeners (die Co-auteur worden) krijgen hun eigen hoofdstuk waarin ze kunnen overleggen.
    ~ Zodra de dooddoeners hun besluit aan mij en voor hun deadline door hebben gegeven, licht ik de overige rollen in, die dan hun actie uit kunnen voeren.
    ~ Is er iemand dood? Dan houden we een beraad over wie het mogelijk geweest zou kunnen zijn, die persoon word veroordeeld.
    ~ En zo herhaald het zich steeds tot de dooddoeners hebben gewonnen of de mensen van Hogwarts ze verjaagd hebben.



    Regels

    ~ De Huisregels van Q gelden natuurlijk
    ~ Wees respectvol
    ~ Geen vriendjes politiek
    ~ Speel eerlijk
    ~ Hou je rol geheim!!!
    ~ Geef naamsveranderingen en langdurige afwezigheid door


    De story
    Topic 1

    HOGWARTS IS VERDEDIGD!!!! DE 'INWONERS' HEBBEN GEWONNEN!!!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 23:58 ]


    Credendo Vides

    Ik was er al bang voor :( De beschuldigingen waren veel te onhandig voor een dooddoener. Sorry ads.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Ziener en Dooddoeners, vergeet niet voor vanavond 22:00 jullie actie door te geven!


    Credendo Vides

    NACHT 8

    De dag ging langzamer voorbij dan verwacht, veel van de lessen waren inmiddels komen te vervallen en vele bovenbouwers besloten om de dag door te brengen in Hogsmead en namen de jongere studenten onder diens hoede. Niet goed wetend wat verder te doen. Zodra de nacht viel besloten ze met z'n allen te slapen in the room of requirement, waar ze besloten om een nachtdienst in te stellen voor het geval er wel iemand binnen kwam. Cho Chang zou als eerste wacht houden, maar rond middernacht werd ze afgelost door George Weasley, wie weer afgelost werd door Oliver Wood rond drie uur 's ochtends.
    Cho Chang begon haar wacht, maar op een aantal wakker schrikkende aanwezigen na was haar nacht zonder calamiteiten, dus gaf ze het stokje door aan George Weasley. Hij had moeite om zijn ogen open te houden, maar onderving ook geen problemen. Toen was Oliver Wood aan de beurt. Jammer genoeg voor hem hadden Dooddoeners net op dat moment een manier gevonden om the room of requirement binnen te kunnen komen.
    AVADA KEDAVRA. Oliver Wood a.k.a. Snapple viel direct dood neer op de grond en het doffe geluid dreunde door de vloer en lieten anderen verschrikt ontwaken uit diens slaap. Al waren de Dooddoeners allang weer verdwenen.

    Zodra iedereen wakker was gaf George Weasley aan dat iedereen weer kon stemmen.

    DEADLINES

    27 januari - 22:00 uur Uiterlijk stem inleveren bij the Goblet of Fire
    28 januari - 15:00 uur Uitslag van the Goblet of Fire


    Credendo Vides

    Oh nee :/ Maar hey, ook iets goed.
    Ik denk namelijk dat de Dooddoeners zich geviseerd voelden door haar beschuldigingen. I guess dat we hierbij kunnen stellen dat die dus juist zijn, en dus dat de Dooddoeners waarschijnlijk Plunkett, Spideyman en Marisa zijn.
    Edit: typo’s

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 7:57 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ahw jammer, had het al wel aan zien komen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Scipio schreef:
    Oh nee :/ Maar hey, ook iets goed.
    Ik denk namelijk dat de Dooddoeners zich geviseerd voelden door haar beschuldigingen. I guess dat we hierbij kunnen stellen dat die dus juist zijn, en dus dat de Dooddoeners waarschijnlijk Plunkett, Spideyman en Marisa zijn.
    Edit: typo’s


    Ja dat denk ik ook. Het lijkt me wel verstandig om weer allemaal op dezelfde persoon te stemmen. Spideyman?

    huh why me?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het kutte is dat ik snap dat jullie mij verdenken, maar please :c


    --

    Mensen, vergeet niet te stemmen voor vanavond 22:00, maar in verband met mogelijke wie is de mol kijkers zal ik dit verplaatsen naar 23:59. (;


    Credendo Vides

    Ik ga deze ronde voor Spideyman.

    Ik ga ook mee met Spideyman. Ik ga minder voor Plunkett, omdat ze echt ads vertrouwde en hem probeerde te redden door er niet op te stemmen.
    Ristridin is voor mij de derde...


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Meh idk ik heb vandaag op Plunkett gestemd - idk, ik ben er sowieso vrij zeker van dat Plunkett, Spideyman en Macusa of Ristridin de Dooddoeners zijn, en ik heb vrij random op één van hen gestemd. Ik zag pas achteraf dat de meesten op Spideyman stemmen :x Nu ja, maakt niet veel uit, haar verdenk ik dus ook heel erg haha


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    )))):

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 20:19 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    DAG 8

    Nadat het lichaam van Oliver Wood netjes in een hoekje was gelegd haalde Rubeus Hagrid de Goblet of Fire tevoorschijn, die hij met behulp van de over gebleven studenten uit de grote zaal had gehaald. Iedereen had onder toeziend oog van de anderen diens naam erin gedaan en geduldig afgewacht op antwoord. Niet precies wetend wanneer de Goblet of Fire zou beginnen schrokken ze dan ook op toen de vlammen opeens hoog begonnen te knetteren en het eerste stukje perkament naar beneden dwarrelde. Hagrid ving hem op en begon ze één voor één voor te lezen.


    Tuena stemt op Spideyman
    Ristridin stemt op Spideyman
    Plunkett stemt op Macusa
    Scipio stemt op Plunkett
    Marveldrake stemt op Spideyman
    WizardnightM stemt op Spideyman
    Mecusa stemt op Spideyman
    Spideyman stemt op Plunkett


    "Wel, hier heb ik geen hulp bij nodig." Mompelde die. "Het is duidelijk, als je het mij vraagt. Spideyman is diegene die we moeten hebben."
    Maar nu kwam het andere gedeelte. Spideyman moest naar voren stappen of gespot worden. Voor een paar minuten was het rustig, al hadden sommigen haar al wel gespot.Haar houding veranderde echter plotseling. Haar lichaam groeide, lang lichtblond haar werd zichtbaar en een statige houding maakte zich eigen van diens gedaante. De nieuwe verschijning haalde diens neus op en trok diens toverstok uit de wandelstok die hij altijd bij zich had. Lucius Malfoy stond midden in de ruimte en keek bijna rustig om zich heen voor een mogelijke vluchtroute. Maar in een ruimte als the room of requirement was er maar eentje en dat was de deur die geblokkeerd was door een aantal studenten. Lucius haalde echter diens schouders op en hief zijn toverstok. Hij zou zich niet overgeven aan een aantal kinderen. Maar zodra hij zijn mond open trok voor een spreuk vloog hij naar achter. George Weasley had zijn toverstok getrokken en Lucius naar achter gewerkt, waar hij opgevangen werd door Hagrid om naar een afgelegen hoekje gebracht te worden om uiteindelijk te belanden bij het lichaam van Oliver Wood,al wel wat minder netjes.

    Er golfde even een soort opluchting door de ruimte heen. Al was het gevaar nog steeds niet geweken. Er zijn op dit moment nog twee Dooddoeners in het spel.


    DEADLINES

    31 jan - 22:00 De ziener en de Dooddoeners moeten hun actie door hebben gegeven.
    01 feb - 14:00 De uitslag van de nacht.



    Credendo Vides

    Yass!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.