• Books help us understand who we are and how we are to behave.
    Books show us how to live and how to die.
    „

    •••

    Goodreads is the world’s largest site for readers and book recommendations — our mission is to help people find and share books they love.




    Vanwege de aankomende jaarwisseling ben ik begonnen aan een schoonmaak (poëtisch, jaja) van veel elementen in mijn leven — waaronder, Goodreads. Hierbij valt te denken aan boeken toevoegen, nieuwe collecties maken en sorteren welke boeken ik in 2018 van plan ben te gaan lezen. Helaas bleef één onderdeel van mijn Goodreads account opvallend leeg — het deel 'vrienden'. Mocht je denken: ik zou mijn Goodreads vriendenlijst ook wel willen uitbreiden, drop hier dan je account om andere Q'ers toe te voegen (of zij jou).



    Goodreads Q'ers
    Naam, Username Q. — Username Goodreads (inclusief link)

    • Chris, Glam — Bearlin
    • Leah, Laleah — Laleah
    • Mirte, Paracosmic — Paracosmic

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 12:13 ]


    •

    Haha volgens mij zijn er ondertussen al 6 topics over goodreads :')

    Ik weet mijne even niet uit mijn hoofd, maar de link staat op mijn profiel :P


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Haha volgens mij zijn er ondertussen al 6 topics over goodreads :')

    Ik weet mijne even niet uit mijn hoofd, maar de link staat op mijn profiel :P


    Ik heb eerst inderdaad gezocht naar oude topics over Goodreads, maar deze waren vaak al heel lang geleden geopend waardoor er alleen accounts in stonden van users die inmiddels niet meer actief zijn op Q. Het is toch leuker om nieuwe vrienden te worden op Goodreads met personen die juist nú op Q. zitten. (:

    + Ik zal je in de lijst zetten & toevoegen.


    •

    Ik weet niet wat mijn gebruikersnaam is want zo vaak gebruik ik het niet, maar de link staat op m'n profiel 😅


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Glam schreef:
    Ik weet niet wat mijn gebruikersnaam is want zo vaak gebruik ik het niet, maar de link staat op m'n profiel 😅


    Ik zie bij jou geen gebruikersnaam staan, weird. O.O
    Maar je staat op de lijst + ik heb je toegevoegd. (:


    •

    Ik heb je verzoek geaccepteerd, maar ik zie bij jou ook niet je gebruikersnaam staan?

    Edit: ik heb het al gevonden. Mijn nieuwe username op Goodreads is Bearlin (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 12:10 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oh, ik zie nu pas dit topic. (:
    Geen idee wat mijn gebruikersnaam is, maar dit is normaal de link https://www.goodreads.com/user/show/60101627-lindsey

    • Lindsey, FollowYourDream — ?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.