Maxfield schreef: Wil je btw dat ik die one shots even opnieuw aanvraag of is het oke als ik het zo doe als bij die ene, met zo'n reactie erbij zeg maar?
Het liefste opnieuw. HEHEHEHE
stay safe because I like being alive at the same time as you
JAJAJAJA ZEKER DOEN. En morgen is het toch te slecht weer om naar school te gaan dus de hele dag kijken tbh.
HEHEHEHE.
En ja same maar ik ga denk toch wel. Bc je mag van elke werkgroep er maximaal 2 missen en ik heb er van deze al 1 gemist en als ik dan nog een keer ziek word deze periode ga ik rip. Want dan mag je meteen je tentamen niet maken en moet je het vak volgend jaar opnieuw doen. :W
Maar ik ga alleen naar de werkgroep tho en niet de colleges, dus ik hoef pas om 16:00 weg HEHEHE. (Al is dat niet heel bae want ik heb van 17:00 tot 19:00 en dat is echt een klojo tijd).
HEHEHEHE.
En ja same maar ik ga denk toch wel. Bc je mag van elke werkgroep er maximaal 2 missen en ik heb er van deze al 1 gemist en als ik dan nog een keer ziek word deze periode ga ik rip. Want dan mag je meteen je tentamen niet maken en moet je het vak volgend jaar opnieuw doen. :W
Maar ik ga alleen naar de werkgroep tho en niet de colleges, dus ik hoef pas om 16:00 weg HEHEHE. (Al is dat niet heel bae want ik heb van 17:00 tot 19:00 en dat is echt een klojo tijd).
En dan rond die tijd is het weer waarschijnlijk te erg en kan je alsnog niet weg. HAHAHAHA BYE
stay safe because I like being alive at the same time as you