• Heej allemaal,

    Nu rond de tijd van Sinterklaas eten we allemaal pepernoten. Nu had mijn vader het leuk idee mijn broertje een zakje pepernoten te geven, maar hij had daar stiekem een hondenkoekje in gedaan die heel erg op een pepernoot leek. Mijn broertje heeft perongelijk dat hondenkoekje opgegeten met de gedachte datie wel niet goed gebakken zou zijn. Logisch voor een jongen van 10 jaar. Nu is hij er achter gekomen dat het een hondenkoekje was. Hij moest er wel om lachen maar hij is heel erg gedreven om mijn vader terug te pakken. Nu ga ik op oud&nieuw allemaal lekkere dingen maken. Dus hebben jullie nog tips voor een recept waar je koekkruimels (hondenkoekjes) in moet doen. Het liefst niet iets van een cake, want dan kan je gelijk de hele cake niet meer eten. Btw: hij houd niet van hele zoete dingen.

    Ik hoop dat jullie iets leuks weten!!

    Maak cupcakes en vermeng het in eentje?


    You were born original, don't die as a copy.

    Geen idee, sorry. Maar ik ben wel benieuwd wat jullie gaan doen. Mt dus :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Kerst koekjes maken meschien? dan maak je 1 koekje speciaal voor hem haha (die kan je dan 'merken' ofz door of dat ene koekje als een kerstboom te bv) en dan deel de koekjes uit en dan zeg je tegen de rest van je familie dat ze dat ene koekje niet moeten pakken zodat alleen die overblijft voor je pa mwahahaha


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Als je echt een ranzige grap wilt uithalen, dan raad ik je aan nat hondenvoer in de blender te gooien en het vervolgens in een spuitzak doen. Dan doe je net alsof het chocoade is ofzo haha

    Je kan van die 'hondenbot'-uitsteekvormen kopen. Misschien moet je bruine koekjes bakken in de vorm van hondenbotjes (of hoe jullie hondenkoekjes er ook uit zien =P ). Je neemt een lege zak van die hondenkoekjes en doet daar je eetbare koekjes in.
    Als je dan die zak op tafel zet en iedereen eet daarvan, dan kijkt je vader misschien gek op. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Je kan van die 'hondenbot'-uitsteekvormen kopen. Misschien moet je bruine koekjes bakken in de vorm van hondenbotjes (of hoe jullie hondenkoekjes er ook uit zien =P ). Je neemt een lege zak van die hondenkoekjes en doet daar je eetbare koekjes in.
    Als je dan die zak op tafel zet en iedereen eet daarvan, dan kijkt je vader misschien gek op. :Y)

    Ja deze! Hahahha
    Succes verder (:


    And then we'll see it.